اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

تابستان به زودی فرا می رسد. دما به سرعت در حال افزایش است، هوا در خارج گرم و گرمتر می شود. درجه حرارت در فضای باز بسیار بالا است. برای انسان سخت است که مدت طولانی زیر آفتاب بایستد. در مورد ماشین آلات و تجهیزات نیز همین مسئله وجود دارد.

هشدارهای دمای ماشین آلات تولید آرد پس از استفاده طولانی مدت از ماشین آلات و تجهیزات رخ می دهد. اعتقاد بر این است که همه می دانند اگر یک تلویزیون برای مدت طولانی کار کند، اجزای داخلی تلویزیون را گرم کرده و می سوزاند. این نیز همان اصل ماشین آلات کارخانه های تولید آرد است.اگر دمای ماشین آلات تولید آرد خیلی زیاد باشد، اثرات بد بسیاری ایجاد می کند.

بنابراین این اثرات چیست؟

افزایش دما بیش از حد بر طعم آرد گندم فرآوری شده تأثیر می گذارد، درجه حرارت بیش از حد بالا بر طعم آرد تأثیر می گذارد طعم آن را بد می کند.دمای بیش از حد بالا نیز منجربه از بین رفتن مواد مغذی می شود. به طور کلی دستگاه پردازش آرد گندم در دمای مناسب، مواد مغذی موجود در گندم را حفظ می کند، اما درجه حرارت بیش از حد منجربه از بین رفتن مواد مغذی می شود.صدمه به دستگاه وارد می شود.اگر ماشین آلات آسیاب آرد برای مدت طولانی تحت درجه حرارت بالا باشند یا بار زیاد داشته باشند و یا زیاد کار کنند، این دستگاه را تحت تأثیر قرار داده یا به آن آسیب می رساند.

چه کاری باید انجام دهیم؟

هنگامی که از دستگاه آسیاب آرد استفاده می کنیم، باید از بار زیاد ماشین آلات تولید آرد برای مدت طولانی اجتناب کنیم، در غیر این صورت منجر به افزایش دمای ماشین آلات تولید آرد می شود. اگراز ماشین آلات کارخانه آرد به طور نامناسب استفاده شود، افزایش متناظر دما وجود دارد، که برای تولید و فرآوری بسیار نامطلوب است، زیرا افزایش دما مانع از بهره وری تولید می شود، بنابراین فرکانس نگهداری همزمان افزایش می یابد. من معتقدم این چیزی است که بیشتر دوستانم نمی خواهند ببینند.

ماشین آلات کارخانه های تولید آرد یک ماشین موثر برای پردازش مواد درشت سنگ معدن است. در طول تولید و پردازش دستگاه آرد، به دلیل مقدار زیادی مواد فرآوری شده، بار نسبتاً زیادی وجود دارد و استفاده مکرر و تعداد سایش نسبتاً زیاد است، بنابراین به احتمال زیاد پدیده ای وجود دارد که دمای محفظه آسیاب افزایش می یابد. پدیده دمای بالا در اتاق آسیاب توسط ما حل می شود. در غیر این صورت، فرآوری آرد قطع می شود که تهدید بزرگی برای تولید و توسعه ما است.

برای دمای بالای محفظه آسیاب کاری که باید انجام دهیم آب بندی و روغنکاری مناسب است. ممکن است روغن کاری ماشین آلات تولید آرد ما کافی نباشد، تعداد اصطحکاک افزایش می یابد، این امر به ناچار منجر به پدیده دمای بالا و به دنبال آن نیاز دستگاه به روغنکاری مناسب و آب بندی خواهد شد، این برای توسعه تولید ما مفید خواهد بود. تعمیر و نگهداری زیاد ماشین آلات آسیاب آرد باعث طولانی شدن عمر دستگاه های آسیاب آرد می شود.

هنگامی که ماشین آلات کارخانه های تولید آرد کار می کنند، دما به طور کلی پایدار است. زیرا، دمای کافی پایدار کیفیت آرد خروجی ما را تضمین می کند. به طور کلی انواع مختلفی از ماشین آلات آسیاب سازی وجود دارد و دمای کارکرد انواع دستگاههای آسیاب سازی آرد متفاوت است. برای درک درجه حرارت مناسب عملکرد آنها، می توانیم از دستورالعمل ها استفاده کنیم.

برای همه کارخانه های تولید ماشین آلات آرد، یک بار دستگته آسیاب را به خانه می آورید، شکی نیست که ماشین آلات تولید آرد برای سود بیشتر شماست. اما اگر می خواهید ماشین برای مدت طولانی کار کند، بهتر است بگذارید مثل یک انسان با بقیه کار کند. فقط استفاده و نگهداری مناسب می تواند بیشترین سود را برای شما به همراه داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>