اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

دستگاه های آسیاب آرد غلتکی و ماشین های لازم برای شرکت های تولید آرد کوچک و متوسط استفاده می شوند. از آنها در کارهای روزمره بسیار مکرر استفاده می شود. هنگامی که آسیب ببینند پ، بر کارایی تولید شرکت تأثیر می گذارند و ضررهای زیادی به بار می آورند. بنابراین، در کارهای روزمره، تعمیر و نگهداری اساسی دستگاه آسیاب آرد غلتکی باید به موقع انجام شود تا سرعت کاهش طول عمر دستگاه آسیاب آرد غلتکی به تعویق بیفتد، طول عمر آن افزایش یابد و کارایی دستگاه به حداکثر برسد.

چگونه می توان دستگاه آسیاب آرد غلتکی را حفظ کرد؟

همیشه دستگاه آسیاب غلتکی آرد را درست سوخت گیری و نگهداری کنید، با دستگاه روان کار کنید و آسیب های ناشی از مشکلات کارکرد دستگاه را کاهش دهید.به طور مکرر تمام قسمت های دستگاه آسیاب آرد غلتکی را بررسی کنید، طوری بررسی کنید که متوجه شوید آیا در قسمت هایی از دستگاه صدا وجود دارد یا آیا دستگاه بیش از حد گرم می شود، این کار از مشکلات بزرگ تر جلوگیری کرده و بر استفاده از دستگاه آسیاب آرد غلتکی تأثیر می گذارد.

به طور مرتب پیچ های موجود در هر قسمت از دستگاه آسیاب غلتکی را از نظر سستی بازرسی کرده و به موقع پیچ های دستگاه آسیاب غلتکی را محکم کنید. پیچ هایی را که به دلیل کهنه شدن قدیمی می شوند جایگزین کنید و ثبات دستگاه آسیاب آرد غلتکی را حفظ کنید.تراشه های چوب و سایر آوارهای اطراف آسیاب آرد را به موقع بردارید تا از ورود بقایای آنها به داخل آسیاب آرد غلتکی جلوگیری شود، این امر بر چرخش موتور تأثیر می گذارد، به موتور آسیب می رساند و استفاده از موتور را تحت تأثیر قرار می دهد.

در کارهای روزمره، ما باید یاد بگیریم که "از کوچک ترین اشتباهی جلوگیری کنیم" و نباید صبر کنیم تا دستگاه آسیاب غلتکی قبل غلط عمده ای در استفاده از محصول داشته باشد. این باعث اتلاف وقت و تأثیر بر عمر مفید دستگاه آسیاب غلتکی می شود. شرکت ها باید در کارعادی خود به آسیاب غلتکی توجه کنند. تعمیر و نگهداری، برای جلوگیری از ظهور مشکلات عمده، بر استفاده از دستگاه های تولید آرد و پیشرفت روان کار شرکت تأثیر می گذارد.

دستگاه آسیاب غلتکی توسط ما ارتقا یافته و تولید می شود. این مزایای عظیم اقتصادی و رضایت از انواع غذاهای زنده را برای ما به ارمغان می آورد. بنابراین، وقتی آسیاب غلتکی را درست می کنیم، باید مرتباً آن را نگهداری و تعمیر کنیم این مهم است.نگهداری و تعمیر روزانه دستگاه تولید آرد آورتین از کارهای مهم هستند.بازرسی روزانه از گرد و غبار، دما، رطوبت، لرزش، سر و صدا، خوردگی و سایر موارد، و توجه دقیق به این موارد حفظ حریم خصوصی موثر و کنترل دقیق به منظور کاهش خطا، اپراتورها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که همه ابزار برای میز ثابت، صاف، مطابق با الزامات مکانیکی ساخت آرد هستند.

تمام تجهیزات دستگاه غلتکی آسیاب آرد باید بلافاصله تمیز و پس از استفاده دوباره بازیابی شوند تا عملکرد صحیح کار بعدی تضمین شود. تجهیزات برق باید با یک سوئیچ قدرت مستقل مطابق با توان نامی و یک سیم اتصال به زمین خوب نصب شود. تجهیزات جداگانه دستگاه غلتکی باید مطابق با الزامات دفترچه راهنما به منبع تغذیه مجهز شوند.

به عنوان اپراتور دستگاه غلتکی، همچنین لازم است دانش مربوط به عملیات فنی و مهارت های خاص را بیاموزید. همه اپراتورها برای کار با ابزار باید گواهینامه صلاحیت حرفه ای را دریافت کنند یا دوره آموزشی را بگذرانند. باید از وازلین برای بورت استفاده شود و نوارهای لاستیکی نیز باید به گردن قیف متصل شوند تا هنگام لغزش خارج نشوند. همه اینها می توانند از سایش دستگاه آسیاب غلتکی جلوگیری کرده و به طولانی شدن عمر دستگاه کمک کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>