اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

شرایط غیرعادی در ماشین آلات آسیاب آرد اتفاق می افتد و و این شرایط در تجهیزات آسیاب آرد اجتناب ناپذیر نیست، مانند سایر ماشین آلات. با این حال، اگر اصل کار دستگاه آرد سازی را درک کنید، می توانید به طور موثری کارایی دستگاه را بهبود ببخشید و تأثیر بد روی دستگاه آرد سازی را کاهش دهید. لذا در ادامه با مشکلات تجهیزات آسیاب آرد آشنا می شوید:

خرابی همزن مارپیچی

این ممکن است در اثر کار بیش از حد، چرخش نادرست موتور، مسدود شدن درگاههای تخلیه، شکسته شدن تیغه های همزن و غیره ایجاد شود. تکنسین های مرتبط باید دقیقاً بررسی کنند تا دلایل آن را دریابند و سپس آنها را حل کنند.

خرابی قفل هوا

به دلیل تهویه نامناسب، ممکن است کیسه مکش شود. دلایل شایع شامل نشت در مفصل، سایش پروانه و غیره است. در حالت دوم، می توان یک صفحه لاستیکی را بر روی لبه خارجی نصب کرد تا وضعیت بهبود یابد.

خرابی موتور

در شرایط عادی، تجهیزات آسیاب آرد نیاز به استفاده از بیش از 10 اندازه مختلف موتور دارند. بنابراین، اگر مشکلی پیش آمد، باید به موقع بررسی شود تا از خطرات احتمالی ایمنی جلوگیری شود. دلیل آن ممکن است کمبود روغن، خرابی یا اضافه بار موتور باشد.

آرد تازه فرآوری شده مرطوب است

ممکن است برخی افراد به اشتباه فکر کنند که یک مشکل مکانیکی وجود دارد. اما اینطور نیست. همانطور که به شما گفتم در فرآیند فرآوری آرد، تمیز کردن یک فرآیند اساسی است که عمدتا برای از بین بردن ناخالصی ها و تسهیل لایه برداری گندم استفاده می شود. بنابراین داشتن مقداری رطوبت طبیعی است. اگر می خواهید خشک تر باشد، ما این روش را گفته ایم.

نگهداری ماشین آلات آسیاب آرد

تعمیر و نگهداری تجهیزات آسیاب آرد به عمر مفید کارخانه آسیاب آرد و دستگاه تک آرد سازی کمک خواهد کرد. بنابراین، در فرآوری و تولید روزانه، ما باید تجهیزات آسیاب آرد را به طور منظم نگهداری کنیم. بیایید نگاهی به نحوه انجام تعمیر و نگهداری تجهیزات آسیاب آرد بیندازیم!

به منظور جلوگیری از برخی اقدامات اشتباه پرسنل که منجر به برخی مشکلات تجهیزات آسیاب آرد شده و بر کارایی و کوتاه شدن عمر مفید تأثیر می گذارد، به عنوان یک تولید کننده منظم لازم است اطمینان حاصل شود که اپراتورهای تجهیزات آسیاب آرد آن در قوانین، مقررات و سیستم های مدیریتی متبحر مهارت دارند و گواهینامه ها یا گواهینامه های صلاحیت حرفه ای را به دست آورند و آموزش ببینند. این می تواند میزان شکست را تا حد زیادی کاهش دهد.

برای نگهداری معمول، پرسنل باید به این واقعیت توجه داشته باشند که برخی از قطعات ویژه تجهیزات آسیاب آرد را دارند. مانند وسایل شیشه ای باید تمیز و خشک نگه داشته شوند و طبقه بندی و نگهداری شوند. در عین حال، از گرم شدن مستقیم ابزارهای شیشه ای باید خودداری شود و روش صحیح استفاده از شبکه های آزبست برای گرم شدن آهسته و یکنواخت است.

به طور خلاصه، فاکتورهای زیادی می توانند در هنگام استفاده بر روی تجهیزات تأثیر بگذارند، مانند گرد و غبار، دما، رطوبت، لرزش، سر و صدا، خوردگی و غیره. پس از استفاده از ماشین آلات آسیاب آرد، آن ها را به موقع تمیز و بازیابی کنید. علاوه بر این، تجهیزات برق باید با یک سوئیچ قدرت مستقل مطابق با توان نامی نصب شود و دارای سیم اتصال به زمین خوب و منبع تغذیه تنظیم شده باشند.

استفاده صحیح و نگهداری مناسب دو جنبه اصلی است که بر طول عمر تجهیزات آسیاب آرد تأثیر می گذارد، همچنین بهترین راه برای کاهش هزینه های تعمیر یا جایگزینی ماشین آلات جدید آسیاب آرد است. برای پایین آوردن هزینه و کسب بیشترین سود، به عنوان یک صاحب کارخانه آرد، دو جنبه فوق دانش اساسی شما هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>