اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

همانطور که همه ما می دانیم، معمولاً هنگام آسیاب کردن آرد از دستگاه آسیاب آرد استفاده می کنیم. تجهیزات دستگاه آسیاب به دو سیستم تقسیم می شوند: یکی سیستم تمیز کردن دانه ها و دیگری سیستم سنگ زنی. سیستم تمیز کردن دستگاه آسیاب سیستمی است که گندم را تمیز می کند. روش های زیادی برای پاکسازی گندم از دستگاه آسیاب وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها غربالگری است. غربالگری چیست؟

مفهوم و اصل غربالگری

به روش تمیز کردن با استفاده از اختلاف اندازه ذرات بین گندم و ناخالصی ها غربالگری گفته می شود. اندازه ذرات به طور کلی بر اساس ضخامت و عرض گندم و ناخالصی ها است. روش غربالگری باید به یک غربال متحرک با سوراخ های مناسب غربال مجهز شود. از طریق حرکت نسبی سطح غربال و گندم، گندم تحت طبقه بندی حرکتی قرار می گیرد و ماده با اندازه ذرات کوچک و وزن مخصوص با سطح غربال تماس گرفته و از بین می رود. تجهیزات غربالگری که معمولاً در کارخانه های تولید آرد مورد استفاده قرار می گیرند شامل صفحه های ارتعاشی، صفحه های دوار تخت و صفحات شفاف اولیه هستند.

ما به سادگی در مورد مفهوم اصل و تجهیزات روش غربالگری صحبت کردیم. در حقیقت، هنوز تجهیزات تمیز کردن و روش های تمیز کردن بسیاری وجود دارد که امروز یکی یکی معرفی نمی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تمیز کردن و تجهیزات آسیاب آرد، لطفا با توجه به وب سایت ما، روش فوق برای پاک کردن گندم، معرفی دقیق تر و حرفه ای وجود دارد.

چگونه می توان رطوبت گندم را کنترل کرد؟

ما می دانیم که وقتی دستگاه آرد به طور معمول در حال کار است، اگر رطوبت گندم آسیاب شده بهینه باشد، نه تنها آرد گندم آسیاب شده خوب است بلکه در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود. بنابراین چگونه دستگاه آرد به درستی کار می کند چگونه بهترین رطوبت گندم را به دست می آورید؟ امروز، به سادگی در مورد این موضوع به همه بگویید.

اول از همه، باید بدانیم که در شرایط عادی، رطوبت گندم 14.5% -% 16.5 است. این امر به اپراتور دستگاه نیاز دارد تا روند مکانیزم آرد خاص، وضعیت مواد اولیه، رطوبت محصول، کیفیت و خروجی محصول، از دست دادن رطوبت در طی فرآیند آسیاب و انتقال، شرایط آب و هوایی و غیره را به دقت مطالعه کند تا برای رسیدن به گندم خوب تبدیل شود: فرآیند پایدار، تولید، تأمین نیازهای رطوبت محصول و محصول جانبی، کیفیت خوب، خاکستر کم، عملکرد بالا و مصرف انرژی مناسب.

ثانیاً، پس از تعیین میزان رطوبت مطلوب گندم در حین کار آسیاب، نوسان مقدار رطوبت مورد نیاز ± 0.5، ، ترجیحاً تا ± 0.2 کنترل می شود.یک بار دیگر، باید اطمینان حاصل کنیم که رطوبت گندم به طور مساوی اضافه شده است. برای اطمینان از غرق شدن مواد به طور مساوی در خارج از انبار، از چندین خروجی استفاده کنید.علاوه بر این، زمان و فرکانس رطوبت گندم باید بر اساس کیفیت گندم و تقاضای محصولات باشد، بنابراین می توان از مشخصات کامل فنی گندم، کیفیت بالا، عملکرد و مصرف برق اطمینان حاصل کرد.

اطلاعات فوق نحوه ایجاد رطوبت گندم به بهترین وجهی است که دستگاه آسیاب در حالت عادی کار می کند. اگر بتوانیم به بهترین شرایط آسیاب گندم دست یابیم، در این صورت آرد تولید شده توسط دستگاه آرد از کیفیت بالا و صرفه جویی در انرژی برخوردار خواهد بود که این امر مزایای اقتصادی بیشتری برای آسیاب آرد خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>