اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت ایران کارتن پلاست به عنوان یکی از پیشگامان در ساخت کارتن پلاست می باشد.

کارتن_پلاست

این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی اروپا و تحت بالاترین استانداردها تلاش دارد محصولاتی ارائه دهد که کمترین اثر منفی را بر محیط زیست داشته باشند.

از این رو کارتن پلاست هایی تولید نموده که بتوان از آن در همه زمینه ها از جمله تبلیغات، کشاورزی و بسته بندی استفاده کرد و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمود.

راهبرد اصلی ایران کارتن پلاست حرکت در مسیر مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری است چرا که آنان را شریک خود می داند.

بر این اساس با تلفیق فن آوری روز دنیا و دانش متخصصان بومی توانسته قیمت کارتن پلاست را کاهش دهد.

این شرکت شامل دستگاه چاپ چهار رنگ با توانایی چاپ روی تمام سطوح و دستگاه تمام اتوماتیک با توان دایکات ورق های pvc و همچنین دستگاه چاپ با تیراژ بالا و جدیدترین دستگاه های روز برای برش و بازیافت و ذوب مواد اولیه است.

صنایع کارتن پلاست نفیس:
حساسیت در استفاده از مواد اولیه منحصر به فرد با تنوع بالا، بکارگیری از جدیدترین پیشرفت های علم در دنیا، تولید و عرضه محصولات مطابق با استانداردهای جهانی و تحویل محصول مطابق با سفارش مشتری از مهم ترین اصول این شرکت هستند.

نکته ای که همواره مورد توجه مدیران و پرسنل صنایع کارتن پلاست نفیس قرار دارد توجه ویژه به محیط زیست و انجام قوانین و استانداردهایی برای تحقق شعار این شرکت " تخریب جنگل خیر، احیاء جنگل آری"می باشد.

بر این اساس موسسین کارخانه با ایجاد چشم انداز برای کارکنان و آموزش مستمر آنها، محصولاتی را تولید می کنند که نیازی به قطع درختان نداشته باشد و جایگزین کاغذ، مخصوصا در بسته بندی شود.

علاوه بر آن با کاهش قیمت کارتن پلاست علاقه مصرف کنندگان در جایگزینی این محصول بیشتر می گردد.

مواد کارتن پلاست:
یکی از موارد بسیار مهم دیگر این است که این محصول قابلیت بازیافت دارد و ضمن جلوگیری از تخریب محیط زیست می تواند سهمی در حفظ جنگل ها داشته باشند.

این شرکت با مدیریت علمی خود توانسته پیشرفت چشم گیری داشته باشد و در بازار داخلی و خارجی خصوصا کشورهای منطقه خاورمیانه فروش قابل توجهی داشته باشد.

شرکت بنیان کارتن پلاست:
شرکت بنیان کارتن پلاست در راستای به روزرسانی و توسعه آگاهی افراد ذینفع در خصوص مسائل محیط کار، ایمنی و بهداشت مداوم در کلیه واحد های خود سیاست های سازمانی را آموزش می دهد و معتقد است این روند به بهبود عملکرد کیفی واحد ها و قرار داشتن تولیدات در سطح استانداردهای روز جهان کمک می کند.

همچنین همواره ارتباط موثری با مشتریان و سایر ذینفهان دارد تا بتواند منطبق با نیاز آنها تنوع، کیفیت، مسائل مرتبط با بهداشت و زیست محیطی را اعمال کند.

این شرکت دو هدف عمده دارد: اول، توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند شرکت و دوم، توجه ویژه به مصرف کنندگان تا هر چه بیشتر بتوانند رضایت آنها را حفظ کنند.

محصولات متنوع این مجموعه عبارتند از انواع کارتن، استند، جعبه، شیت پلاست با تنوع رنگی بالا و رعایت حداکثری بهداشت.

بنیان کارتن پلاست با کاهش قیمت کارتن پلاست برآن است تا هم جایگزین محصولات مضر محیط زیست در ایران شود و هم نیم نگاهی به تجارت بین المللی داشته باشد

این تولید کننده اخیرا توانسته بخشی از بازار کشورهای همسایه را متوجه کیفیت محصولاتش کند.

قابل ذکر است که با تغییر فرمولاسیون خود توانسته محصولی با انعطاف پذیری و قابلیت چاپ و برش و مقاوم تولید کند که بسیاری از استانداردهای داخلی و خارجی آن را تائید کرده اند و حتی توانسته ویژگی استفاده در محصولات داروئی را داشته باشد و به دلیل مقاوت قابل توجه اش در معماری و محصولات ساختمانی استفاده شود!

شرکت سپیده کویر کاشان:
این واحد تولیدی با هدف تولید محصولاتی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست ایجاد شد و تصمیم به تولید کارتن ها و ورق های پروپیلن با مقاومت بالا گرفت.

از همین رو در ابتدا فرآیند تولیدش را به جدید ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا تجهیز کرد، سپس برای افزایش کیفیت محصولات و تولید بر پایه بهداشت و بهبود سلامت پرسنل و مشتری با تصویب قوانین محافظ محیط زیست تمام مواد مخرب را از فرآیند تولید خود جمع کرد.

همچنین برای کمک به اشتغالزایی و تولید ملی از مواد با کیفیت داخلی بهره می گیرد، این کار ضمن کاهش قابل توجه قیمت کارتن پلاست باعث جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان در داخل و خارج کشور می شود.

شرکت سپیده کویرکاشان در سال های اخیر ضمن رونق گرفتن محصولات پتروشیمی با افزایش مصرف محصولات یکبار مصرف برای افزایش تولید خود اقدام به خرید دستگاه های مدرن با سرعت بالا نموده.

این مجتمع توانسته تولید کننده محصولات متنوعی برای مصارف پزشکی، صنعتی، خودروسازی، طیور، کشاورزی و … بشود.

کارخانه کارتن پلاست غرب:
مدیریت شرکت کارتن پلاست غرب مصمم است در جهت نیل به استانداردهای جهانی و شناسایی بازارهای داخلی و خارجی از بهترین و جدیدترین محصولات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کند.

بر همین اساس از ماشین آلات اروپایی و نیروی انسانی فوق متخصص در زمینه های مرتبط و با تجربه و با شایستگی تمام کمک می گیرد.

همچنین یکی ازمهم ترین دغدغه های اصلی این شرکت رضایت مشتری است، که پرسنل بخش تحقیق و توسعه تمام تلاش خود را برای کاهش قیمت کارتن پلاست دارند.

همچنین سایر دپارتمان های شرکت تلاش دارند تا محصولی عالی منطبق بر استانداردهای محیط زیست و سلیقه مشتری تولید کنند که این در تنوع محصولات این شرکت نیز قابل مشاهده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>