اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبشی و ناودانی

تامین مواد اولیه برای تولید نبشی و ناودانی:
نبشی و ناودانی از پرمصرف ترین مقاطع فولادی می باشند که در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان استفاده می شوند.

برای تولید نبشی و ناودانی نیاز به تامین مواد اولیه ای می باشد که در سال های اخیر به علت تحریم هایی که آمریکا بر کشورمان اعمال نموده است در زمینه تامین مواد اولیه برای تولید نبشی و ناودانی با مشکلاتی مواجه شده ایم. در این مقاله به توضیحات کاملی در این خصوص اشاره شده است.

معرفی نبشی و ناودانی:
نبشی مقطعی فولادی است که دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد و بسته به اندازه اضلاع در دو نوع نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی تولید می شود.

مواد اولیه نبشی ها بسته به نوع نبشی متفاوت می باشد. انواع نبشی ها از لحاظ متریال مورد استفاده و مواد اولیه در انواع نبشی آلومینیوم، نبشی استیل، نبشی فولادی و نبشی گالوانیزه وجود دارد که هر یک را به کاربرد ویژه ای می رسانند.

ناودانی نیز از دیگر مقاطع فولادی است که ساختار آن از یک جان و دو بال عمود بر جان تشکیل شده است. ناودانی ها را توسط دو شیوه پرسی و فابریک در کارخانه ها تولید و به بازار عرضه می کنند. در روش فابریک از کوره های پر حرارت استفاده کرده و شمش ها را به درون آن قرار می دهند و با عبور از قفسه های نورد مختلف نهایتا ناودانی تولید می شود.

اما در روش پرسی با برش دادن و خم کردن ورق های مختلف مقاطع نبشی و ناودانی را تولید می کنند.

تامین مواد اولیه برای تولید نبشی و ناودانی:
قراضه آهن از مواردی است که برای تولید نبشی و ناودانی و دگر مقاطع فولادی مورد نیاز می باشد.

چالش هایی که در تامین این قراضه های آهن وجود دارد و همچنین مشکلاتی که در تامین مواد اولیه برای نبشی و ناودانی وجود دارد می تواند بر میزان عرضه و تقاضای نبشی و ناودانی و همچنین قیمت آنها تأثیرگذار باشد.

مشکلات و مسائل مربوط به فولاد در کشور:
در کشور ما مسائل مختلف داخلی و خارجی وجود دارند که بر صنعت فولاد کشور تأثیرگذار می باشند. مشکل اصلی تحریم هایی است که آمریکا بر صنایع مختلف ایران از جمله صنعت فولاد اعمال نموده است و بر صادرات این محصولات تأثیر مستقیم گذاشته است.

خلاء های مختلفی که در سیاست داخلی کشور وجود دارد نیز بر مشکلات صنعت فولاد افزوده است و سیاست های داخلی نادرست صادرات این محصول را با رکود مواجه کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>