اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صنعت فولاد

مسیر صنعت فولاد جهان:
صنعت آهن و فولاد از صنایع حیاتی و مهم یک کشور محسوب می شود و می تواند نقش مهمی را در پیشرفت اقتصادی کشورها داشته باشد.

در واقع می توان گفت که یکی از شاخص هایی که برای توسعه یافتگی کشورها در نظر گرفته می شود صنعت فولاد آن کشور می باشد.

علاوه بر توسعه و پیشرفت اقتصادی، پیشرفت در صنعت فولاد می تواند در پیشرفت فرهنگی، اشتغال زایی، بالا رفتن سطح علم و دانش آن کشور و تجارت آن منطقه تأثیر بسزایی داشته باشد.

کشور ما یکی از کشورهایی است که به علت دارا بودن منابع طبیعی فولاد، از کشورهای پیشرو در این زمینه محسوب می شود و با وجود تحریم های بسیاری که از طرف آمریکا بر کشور و صنعت فولاد وارد شده است هنوز هم مسیر پیشرفت را در پیش گرفته و تولید خود را هر ساله افزایش می دهد.

استیل یکی از موارد مهم در صنعت فولاد می باشد که در این مقاله به آینده عرصه استیل پرداخته شده است.

مسیر صنعت فولاد جهان:
انجمن جهانی فولاد مسیر رو به رشدی را برای صنعت فولاد در جهان پیش بینی می کند و برای کشور چین که بزرگ ترین تولید کننده فولاد در جهان به شمار می رود

پیش بینی افزایش یک درصدی تقاضای فولاد را در سال 2020 می کند. علاوه بر چین برای دیگر کشورها این افزایش تقاضا را حدود 2.5 درصد پیش بینی می کند.

به طور کلی بیش از نیم قرن است که روند تولید فولاد در جهان مسیری رو به رشد داشته و از سال 1950 تا سال 2000 رقم تولید فولاد در جهان از میزان 189 میلیون تن به 347 میلیون تن رسیده است.

میزان تولید فولاد در سال 2018 افزایش بسیاری داشته است و مقدار آن به 1808 میلیون تن رسیده است که آن روند صعودی نشان دهنده مسیر روشنی است که برای صنعت فولاد در جهان وجود دارد. آینده عرصه استیل نیز مسیر رو به رشدی داشته که در ادامه به آن پرداخته شده است.

آینده عرصه استیل:
برای تولید استیل باید از فولاد خام استفاده کرد و طی فرایندهایی آن را به استنلس استیل تبدیل کرد. با توجه به این که تولید فولاد خام در جهان روندی صعودی داشته است پیش بینی می شود که آینده عرصه استیل نیز روندی رو به رشد داشته باشد و تولید آن هر ساله افزایش یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>