اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

امروزه در جوامع صنعتی و ماشینی توجه به طبیعت و عوامل طبیعی به طور چشم گیری رو به کاهش است.سنگ های رودخانه ای طبیعی یکی از عناصر طبیعی است که می توان آنها را در رنگ ها و سایز های مختلف با طرح های متنوع تهیه نمود و جلوه طبیعی را مهیا نمود.

سنگ رودخانه ای سفید

سنگ رودخانه ای سفید از لحاظ طبیعی یکی از بهترین و پرفروش ترین سنگ های طبیعی رودخانه ای است که برای محوطه سازی، آبنما، شومینه و... مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع سنگ رودخانه ای دارای قابلیت مکمل شدن با تمامی سنگ های رودخانه ای است.

سنگ رودخانه ای مشکی

سنگ رودخانه ای مشکی یکی از سنگ های رودخانه ای پرطرفدار در طراحی است که با رگه های سفید و جلوه های طبیعی زیبا و به صورت فراوری شده قابل استفاده در بسیاری از پروژه ها می باشد.

سنگ رودخانه ای قهوه ای

سنگ رودخانه ای قهوه ای از لحاظ تزیینی و دکوراتیو یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه سنگ های رودخانه ای است. انطباق رنگ این محصول با تمام محصولات را می توان دلیل انتخاب این سنگ رودخانه ای از طرف طراحان داخلی و خارجی دانست.

سنگ رودخانه ای مرمر

یکی از خاصیت های سنگ رودخانه ای مرمر عبور نور از خود است و همین امر باعث ترغیب اکثر طراحان برای استفاده از این نوع سنگ رودخانه ای جهت محوطه سازی، ساخت آبنما و شومینه گردیده است.کاربرد این نوع سنگ رودخانه ای در امر طراحی داخلی بسیار چشمگیر است.

سنگ رودخانه ای قرمز

سنگ رودخانه ای قرمز یکی از انواع نشاط آور سنگ های رودخانه ای از لحاظ نوع رنگبندی طبیعی می باشد. قلوه سنگ رودخانه ای قرمز قابلیت مکمل شدن با سایر سنگ های رودخانه ای طبیعی را دارا است و همچنین می توان از آن جهت زیبا سازی در محیط باغ و باغچه بهره گرفت.

سنگ رودخانه ای میکس چوبی

سنگ رودخانه ای میکس چوبی از پرطرفدار ترین سنگ های رودخانه ای جهت محوطه سازی های انبوه و همچنین دکوراسیون داخلی می باشد.سنگ رودخانه ای میکس چوبی با طیف رنگبندی خاص، جلوه بسیار زیبا در محیط باغ و باغچه ایجاد می نماید.

سنگ رودخانه ای سبز

سنگ های رودخانه ای سبز با الهام از رنگ طبیعی خود توانسته جایگاه مناسبی در طراحی های داخل و خارج از جمله باغ، ویلا و.... را به خود اختصاص دهد.این نوع سنگ رودخانه ای با رنگ متفاوت و زیبای خود، یکی از آرامش بخش ترین دکور ها را خلق می نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>