اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

سنگ کوهی یکی از سنگ های بسیار پرکاربرد می باشد. البته کاربرد این نوع سنگ به میزان فشار مقاومتی آن، استحکام سنگ، نوع فرآوری آن، کیفیت نهایی سنگ و … موثر است. در حقیقت هر چه مقاومت فشاری سنگ و استحکام آن بیشتر باشد، عموما در کارهای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.به طور کلی از موارد مصرف سنگ کوهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از سنگ کوهی می توان برای ساخت انواع شومینه، باربیکیو و …. استفاده کرد. در واقع میزان مقاومت سنگ کوهی در برابر حرارت و شعله بسیار زیاد می باشد، بنابراین بهترین گزینه در ساخت شومینه و باربیکیو، سنگ کوهی می باشد.از دیگر موارد مصرف آن، ساخت انواع دیوار های سنگ می باشد. از سنگ کوهی می توان برای تهیه و ساخت انواع دیواره های سنگی استفاده کرد.

این سنگ قابلیت چکش خواری دارد و می توان آن را به اندازه، ضخامت و شکل دلخواه تبدیل کرد، بنابراین می توان این نوع سنگ را در گوشه و کنار کار و محل مورد نظر استفاده کرد.استفاده از آن در نمای بیرونی ساختمان ها و نمای داخلی ساختمان ها، هتل ها، محل کار و … از دیگر موارد مصرف سنگ کوهی می باشد.از سنگ عموما برای فضاسازی ساختمان ها، ویلا ها و … نیز استفاده می شود.

یکی دیگر از موارد مصرف این نوع سنگ، استفاده از آن در سنگ فرش پیاده رو ها، سنگ فرش پارک و … می باشد. همچنین استفاده از آن برای ایجاد دیوار های پارک از دیگر موارد مصرف سنگ کوهی می باشد.
مشخصات کیفی سنگانواع سنگ ها دارای مشخصات و ویژگی های مختلف و منحصر به فردی می باشند که در کیفیت نهایی آن ها موثر می باشد. از مشخصات کیفی سنگ کوهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ انتخابی باید عاری از هر گونه شکستگی، شکاف و درزه باشد. در حقیقت وجود درزه و شکاف در سنگ دلیل بر کیفیت پایین سنگ و عدم استحکام آن می باشد.
  • سنگ باید بدون پوسیدگی باشد.
  • از دیگر مشخصات کیفی سنگ کوهی می توان به یکدست بودن، یکنواخت بودن و همگن بودن آن اشاره کرد.
  • سنگ باید عاری از هر گونه لایه بندی ظریف باشد. در حقیقت ظاهر آن نباید لایه لایه باشد.
  • از دیگر موارد مهم می توان به میزان سختی سنگ اشاره کرد. در واقع سنگ باید از سختی قابل قبولی برخوردار باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>