اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرامیک


نمای سرامیکی

دو روش کلی نصب سرامیک در نمای ساختمان ها وجود دارد. روش نصب تر یا روش چسبانده شده و روش نصب خشک یا روش مهار شده. در روش نصب خشک در نمای سرامیکی، بارهای ثقلی ناشی از سرامیک و اجزای آن علاوه بر بارهای جانبی وارده شامل بارهای زلزله، بارهای فشار و مکش باد را تحمل کنند. همچنین نمای سرامیکی باید در برابر بارهای ضربه ناشی از برخورد قطعات مختلف به آنها به خصوص قطعات جابجا شده توسط تندبادها کنترل شوند.

نصب سرامیک به روش تر

نصب سرامیک به روش تر می تواند با استفاده از ملات سیمان پرتلند، ملات خشک، ملات سیمان پرتلند -لاتکس یا چسب اپوکسی انجام شود. ضوابط و الزامات هر روش در نشریه شماره 714 آورده شده است.

نصب سرامیک به روش تر، با سیمان پرتلند

روش نصب سرامیک به روش تر با استفاده از سیمان پرتلند بر اساس ضوابط و الزامات ذکر شده در نشریه شماره 714 است. لازم به ذکر است روش نصب و الزامات مورد استفاده می تواند برای سیمان پرتلند، ملات خشک یا سیمان پرتلند - لاتکس مورد استفاده قرار گیرد.

گروت ریزی سرامیک

به کارگیری و عمل آوری گروت مناسب بسته به شرایط محیطی باید صورت گیرد. از انواع دوغاب می توان به گروت مقاوم در برابر مواد شیمیایی؛ گروت furan اپوکسی مقاوم در برابر مواد شیمیایی؛ گروت دوغاب اپوکسی اصلاح شده اشاره کرد.

نصب سرامیک بر روی دیوار

سرامیک باید حداقل به مدت نیم ساعت در آب تمیز به طور کامل خیسانده شده و آب اضافی آن پیش از نصب خارج شود. سرامیک هایی که قبل از نصب لبه های آنها خشک به نظر می رسند دوباره خیسانده شود. هنگامی که سرامیک ها نصب می شوند نباید رطوبت آزادی بر پشت آنها باقی بماند. لازم نیست سرامیک شیشه ای لعاب دار یا بدون لعاب خیسانده شود.

هنگامی که اتصال با یک لایه ملات خشک 3 یا ملات سیمان پرتلند - لاتکس مورد استفاده قرار می گیرد، سرامیک نباید خیسانده شود. قبل از نصب سرامیک بر روی سطوح قائم، درزها با استفاده از ملات مخصوص فاصله گذاری بین سرامیک ها پر شود.یک لایه اتصال با ضخامت 1 تا 2 میلی متر بر روی ملات بستر تا زمانی که هنوز کارا است، اعمال شود. اگر درزهای سفید نیاز باشد، باید لایه اتصال با استفاده از سیمان سفید اجرا شود.

سرامیک باید محکم روی بستر ملات نصب شود. پهنای درز بین سرامیک ها توسط قلاب های روی سرامیک تعیین می شود. فاصله دهنده ها، طناب یا رشته باید برای فاصله دادن سرامیک هایی که قلاب ندارند مورد استفاده قرار گیرند. تمامی سطوح باید در یک سطح صاف و در یک موقعیت یا تراز مناسب قرار گیرد. همه سرامیک ها باید تا زمانی که بستر ملات هنوز کارا است، نصب شوند. با ضربه زدن، باید تمامی فاصله بین شیارهای سرامیک با سیمان پر شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>