اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرامیک

ریل باید در ابعاد استاندارد حمل و در فواصل استاندارد سوراخ شود. فواصل اتصال دهنده ها باید با توجه به نیروهای وارده مشخص شود. فواصل سوراخ ریل به ارتفاع پنل استاندارد بستگی دارد.برای ایجاد سوراخ ریل در محل، فاصله سوراخ انتهایی تا انتهای ریل باید 25 میلی متر است. سوراخ انتهایی در فاصله 45 میلی متر از انتهای رویه پانل قرار خواهد گرفت. فاصله ضلع فوقانی بالاترین سوراخ از بالای ریل 12/5 میلی متر است.

در شرایطی که پانل های فوقانی و تحتانی دارای ارتفاع استاندارد نبوده و به سوراخ های ریل برخورد نمی کنند، بست ها باید اصلاح شوند. بست فوقانی اصلاح شده در بالای ریل و بدون استفاده از سوراخ نصب می شود و بست تحتانی اصلاح شده به طور مستقیم و بدون استفاده از سوراخ به ریل پیچ می شود.

برای جلوگیری از واکنش های گالوانیک بین ریل های آلومینیومی و سایر مصالح غیر مشابه (مانند فولاد یا مصالح سیمانی) و همچنین برای تراز کردن و شاغولی کردن ریل ها توصیه می شود که از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه استفاده شود. همچنین می توان از سایر مصالح جدا کننده مانند رنگ قیری برای پوشش سطوح آلومینیومی که ممکن است در تماس با سایر مصالح قرار گیرند، استفاده کرد.

نصب خشک سرامیک پرسلانی

سیستم نصب نمایان مطمئن ترین روش نصب سرامیک های پرسلان به روش خشک در نمای سرامیکی است. در این روش، بست به گونه ای نصب می شود که سرامیک در داخل آن قرار گرفته و توسط بست مهار شود. بست به زیرسازی و شبکه آلومینیومی مطابق شکل زیر متصل می شود. برای جلوگیری از جلب توجه بست ها، می توان آنها را با رنگ های کوره ای متناسب با رنگ سرامیک، رنگ نمود.

نحوه نصب سرامیک پرسلانی

  • پس از طراحی المان های نمای سرامیکی بر اساس طرح به دست آمده براکت ها به وسیله بست ها مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل می شوند.
  • پس از آن پروفیل های عمودی بر روی براکت ها متصل شده و به صورت شاغولی نصب می شوند.
  • در این مرحله پوشش عایق به وسیله بست های مناسب به دیوار پشتیبان متصل می شود.
  • پس از برپا کردن پروفیل های قائم، بست های اصلی به پروفیل متصل می شوند.
  • پروفیل پلاستیکی در محل شیار پروفیل قائم جاگذاری می شود.
  • در این مرحله فاصله دهنده بر روی گیره ها متصل شده و به وسیله بست های گیره در محل خود قفل می شوند.
  • فاصله دهنده های متصل به بست ها وظیفه ایجاد فاصله 4 تا 8 میلی متری را دارند و پس از قرار گیری در محل خود به وسیله پرچ در جای خود ثابت می شوند.
  • نمای سرامیکی به وسیله تکرار این فرایند ساخته می شود.

در روش نصب نمایان برای اتصال سرامیک به پروفیل ها می توان از بتونه نیز استفاده نمود. در این حالت، اولین مرحله نصب گیره به وسیله پیچ های خودکار به پروفیل های قائم است. پس از آن رشته ای از بتونه بر روی پروفیل قائم قرار داده می شود. پس از نصب سرامیک ها این لایه بتونه باعث اتصال سرامیک به پروفیل قائم می شود و باعث افزایش امنیت قطعات متصل شده به نمای سرامیکی و جلوگیری از حرکت سرامیک ها می شود.

در مرحله بعد بست ها به وجه بالایی سرامیک ها متصل شده و به وسیله پیچ به پروفیل های قائم محکم می شود. سایر سرامیک ها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت می شوند. توصیه می شود که ساخت از پایین به بالا صورت گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>