اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیمان

مصالح بنایی، لایه زیرین مناسبی برای نما است. چرا که به مراتب صلب تر از دیوار LSF است. از این گذشته، زبری و خلل و فرج مصالح بنایی سبب اتصال خوب نما می شود. بنابراین، برای اجرای نمای سیمانی بر روی دیوارهای بنایی به توری فلزی نیازی نیست. اتصال بین نما و دیوار بنایی یا بتنی به طور ذاتی قوی است چراکه هر دو دارای مصالح سیمان پرتلند هستند.نمای اجرایی بر روی دیوار بنایی معمولاً متشکل از دو لایه (یک لایه پایه برای صاف نمودن هر گونه حفره بر روی سطح دیوار و یک لایه نهایی) به ضخامت کلی 16 تا 19 میلی متر است.

نمای سیمانی یک لایه

در نمای سیمانی یک لایه، دو لایه پایه مرسوم (لایه پایه اول و لایه پایه دوم) با یک لایه پایه جایگزین می شود. مخلوط لایه پایه، شامل الیاف شیشه به اضافه سیمان پرتلند و آهک است که باید با آب و ماسه برای تهیه مصالح لایه پایه ترکیب شود. عموماً ضخامت لایه پایه برای نما 12 میلی متر است و به روشی مشابه لایه خراشیده اجرا شده و سطح آن مشابه لایه پایه دوم صاف می شود.

ممکن است یک لایه پایه ضخیم تر، برای تأمین مقاومت در برابر آتش نیاز باشد. لایه نهایی برروی نما یک لایه به روش مشابه نمای سیمانی دو لایه مرسوم اجرا می شود.نمای سیمانی یک لایه باعث کاهش عملیات اجرایی می شود. الیاف شیشه در لایه پایه باعث کاهش ترک خوردگی و افزایش مقاومت خمشی و مقاومت در برابر ضربه می شود.

اجرای نمای سیمانی روی دیوار

نمای خارجی ساختمانی که به منظور اجرای نمای سیمانی بر روی دیوارهای LSF داربست بندی شده، عموماً متشکل از دو لایه (لایه پایه اول و لایه پایه دوم) است. هر یک از این لایه ها دارای ضخامت تقریبی 10 میلی متر بوده و به همراه لایه نهایی با ضخامت تقریبی 3 میلی متر، ضخامت کلی در حدود 23 میلی متر برای یک نمای کامل ایجاد می نماید. توصیه می شود لایه به صورت پاششی با دستگاه شات کریت تر ایجاد شود.

نمای سیمانی بر روی دیوارهای متشکل از قطعات فولادی سرد نورد شده
ساختار اجرای نما روی دیوارهای فولادی سرد نورد شده دارای پوشش تخته گچی یا تخته سیمانی بوده و روی آن عایق رطوبتی و یک لایه مش فولادی اجرا می شود. علاوه بر عایق رطوبتی، خود لایه نهایی نما نیز تا حدی از نفوذ آب جلوگیری می کند. دو لایه ایزوگام یا یک لایه قیرگونی آسفالتی به عنوان عایق رطوبتی مناسب است.

مش فلزی معمولاً به صورت توری گالوانیزه، دارای شاخک (خاردار) است. توری از ورقه های فلزی ساخته شده که در فاصله های معینی برش خورده و کشیده می شود. به همین جهت، توری به عنوان توری فلزی منبسط شده معروف است. ورقه های توری در صورت نیاز به صورت hot-dip گالوانیزه می شوند.

توری فلزی دارای یک زبانه مکانیکی است که نما به آن متصل می شود. توری در حدود 6 میلی متر از دیوار زیرین فاصله دارد. بنابراین هنگامی که لایه نما اجرا می شود، توری در آن مدفون شده و یک بخش جدایی ناپذیر از نمای سیمانی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>