اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سیمان


نصب صفحات سیمانی

نصب صفحات سیمانی به زیر قاب، به دو روش خشک و تر، با استفاده از پیچ یا پرچ صورت می گیرد. برای انجام این کار، لازم است تخته ها سوراخ کاری شوند. سوراخ کاری می تواند در پای کار صورت گیرد، ولی برای دقت بیش تر و کیفیت بالاتر، در صورت امکان در کارخانه انجام شود. این امر، علاوه بر افزایش سرعت اجرا، دقت برش و دوام قطعات، باعث بهبود کیفیت ظاهری نما می شود.

لازم به ذکر است که این روش اجرا تنها در صورتی عملی است که بازشدگی ها در نما دارای نظم باشند و امکان تیپ کردن قطعات سیمانی فراهم باشد. درصورتی که قرار باشد بر روی صفحات سیمانی نما اندودکاری صورت گیرد، موضوع کیفیت برش مطرح نبوده و تمامی اقدامات برش می تواند بدون هیچ مشکلی در پای کار صورت گیرد.

به منظور حفظ زبری طبیعی مصالح بنایی، درزهای ملات در دیوار بنایی ابزار زده نمی شود. به وضوح، سطح بنایی باید تمیز و عاری از نقص هایی باشد که اتصال بین نما و مصالح بنایی را با اختلال همراه سازد. با توجه به آنکه مصالح بنایی متخلخل هستند، ممکن است آب را از مخلوط جذب نموده و آب کافی در نمای سیمانی باقی نماند. بنابراین، سطح بنایی باید قبل از اجرای لایه پایه خیسانده شود.

نمای سیمانی EIFS پایه پلیمری

نمای EIFS تنوع فراوانی دارد. در انواع مختلف ساختمان های کوتاه مرتبه و بلند مرتبه، مسکونی و تجاری کاربرد دارد. این نما را می توان بر روی قاب های فولاد سرد نورد شده LSF بتن یا مصالح بنایی به کار برد. استفاده از فوم عایق در نمای EIFS دو مزیت دارد.

اول اینکه از لحاظ کاهش مصرف انرژی کارایی داشته و و دوم اینکه بر روی فوم عایق امکان کاربرد انواع جزییات اجرایی به سهولت وجود دارد. در پوشش تمام شده نمای EIFS انواع گوناگونی از رنگ ها قابل اجرا است. در نمای EIFS، الزامی به اجرای درزهای کنترلی همانند آنچه در نمای سیمانی باید اجرا شود وجود ندارد.

نمای عایق حرارتی بیرونی و نازک کاری

نمای عایق حرارتی بیرونی و نازک کاری EIFS شامل یک لایه فوم عایق پلی استایرن، مش تسلیح از جنس الیاف شیشه، یک لایه پوشش پایه پلیمری و لایه پوشش نهایی پایه پلیمری است. که مش تسلیح در داخل لایه پوشش پایه قرار می گیرد.ظاهر نهایی این نما بسیار شبیه نمای سیمانی است لذا مرسوم به نمای سیمانی مرکب بوده و از این طریق از نمای سیمانی معمولی که با پایه سیمان پرتلند است قابل تشخیص است. نمای EIFS متشکل از مصالح مرکب متعدد است. در این نما بین لایه های مختلف، درزبندها، درزپوش ها و ادوات اتصال باید سازگاری وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می شود تمامی مصالح لایه های مختلف از یک تولیدکننده خریداری شود.

نمای بتنی پیش ساخته

پانل های بتنی پیش ساخته برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب و قابل اجرا هستند. ولی بیشتر در شرایط آب و هوایی سخت مورد استفاده قرار می گیرند. این نماها در شرایطی که خطر یخ زدگی وجود دارد و کاربرد مصالح بنایی یا بتن درجا جایگزین مناسبی برای آن نماها هستند. به دلیل سرعت پایین عمل آوری سیمان پرتلند مشکل ساز است.

استفاده از پانل های پیش ساخته باعث حذف نیاز به نصب داربست و افزایش امنیت کارگران می شود. همچنین با توجه به اینکه این پانل ها در محل های سر بسته و با شرایط محیطی ثابت تولید می شوند، دارای کیفیت بالایی هستند. کاربرد پانل های بتنی پیش ساخته در ساختمان هایی چون بیمارستان ها و ساختمان های با ارتفاع متوسط تا بلند، توصیه می شود.

دیوار بتنی به اندازه دیوار بنایی زیر و جاذب آب نیست. بنابراین، توصیه می شود ماسه پاشی سبک به همراه اجرای یک لایه دوغاب بعد از آن بر روی دیوار بتنی انجام شود. ضخامت کلی نمای سیمانی بر روی دیوار بتنی نزدیک به ضخامت آن بر روی دیوار بنایی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>