اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کامپوزیت


پوشش پلی استر(PE)

این پوشش تا حدی مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش است. بر حسب میزان درخشش آن، پوشش به دو گروه مات و براق طبقه بندی می شود. ساختار فشرده مولکول ها رنگ سطح را صاف و درخشنده می نماید. کاربرد این پوشش بر روی بخش آلومینیومی داخلی پانل یا برای دکوراسیون داخلی است.

پوشش پلی وینیلیدن فلوراید(PVDF)

پوشش PVDF به دو گروه پوشش معمولی PVDF و پوشش نانویی PVDF تقسیم بندی می شوند. پوشش معمولی PVDF قابلیت ضد اسیدی، ضد قلیایی و با دوام در محیط و شرایط آب و هوایی خشن داشته و برای روکش دیوار های خارجی کاربرد دارد. رنگ رویه این پانل ها بخش عمده نور خورشید را بازتاب داده و در نتیجه انرژی تابشی ورودی به ساختمان را کاهش می دهد.

پوشش فلوئورواتیلن وینیل اتر (FEVE)

پوشش رویه پلیمر - فلوئور مقاومت مناسبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد. در مقایسه با PVDF، رنگ های زنده تر و تازه تری ضمن حفظ درخشندگی بالا ارائه می نماید.

پانل مقاوم در برابر آتش

هسته مرکزی این پانل ها از ترکیبات پلی الفینی غیرهالوژنی و پرکننده های معدنی است. سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه های نانومتری در مرکز کامپوزیت است. در واقع هسته ترمو پلاستیکی شامل عنصر ضد آتش و تأخیر اندازی شعله است و سبب می شود این ترکیب آتش نگرفته و هنگام آتش سوزی از خود گاز مضری متصاعد نکند. این مواد دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوائی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>