اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

سابقه استفاده از تکنولوژی مایکروسرفیسینگ برای اولین بار به کمتر از نیم قرن پیش باز می‌گردد که در این روش آسفالت به صورت لایه ای نازک و محافظ بر روی سطح راه اجرا می‌گردد.میکروسرفیسینگ به عنوان یک روش برای حفاظت رویه های آسفالتی و اقدامی پیشگیرانه شناخته می شود و یک لایه ترمیمی حفاظتی است و این لایه توان باربری ندارد.

مایکروسرفیسینگ مخلوطی است از مصالح ریز دانه شکسته، قیر امولسیونی پلیمری، فیلر و مواد دیگر. استفاده از شیوه میکروسرفیسینگ به منظور پر کردن شیارها و رد چرخ پر کردن ترک ها و اصلاح سطوح اکسید شده راه و ایجاد سطحی یکنواخت و افزایش عمر مفید راه انجام می شود.این روش موجب آب بند شدن رویه راه شده و اصطکاک مناسبی را برای آن فراهم می کند. استفاده از این روش نتایج موفقیت آمیزی را به همراه داشته و در پروژه های ترمیم و نگهداری روسازی استفاده از آن هر روز گسترش می یابد و به دلیل استفاده از قیرهای امولسیونی مشکلات زیست محیطی ندارد.

مایکروسرفیسینگ به دلیل کیفیت و دوام زیاد از عمر مفید بیشتری نسبت به دیگر روکش های حفاظتی برخوردار است. سرعت بالای اجرای این نوع روکش سبب می شود خطرات و مشکلات ناشی از عبور ترافیک و به خطر افتادن ایمنی استفاده کنندگان از راه به حداقل میزان خود کاهش یابد و به دلیل ضخامت کم آن پس از اجرا نیاز به ترمیم شانه ها و یا تعویض جداول حاشیه خیابان نیست و پس از حدود یک ساعت بعد از اجرا قابلیت عبور ترافیک از روی آن وجود دارد.

میکروسرفیسینگ ترکیبی از ماسه صددرصد شکسته و خوب دانه بندی شده متراکم و قیر امولسیونی پلیمیری اصلاح شده همراه آب و فیلر و در صورت لزوم افزودنی های کنترل کننده زمان شکست امولسیون است. این مواد با استفاده از تجهیزات مخصوص با همدیگر مخلوط شده و کیفیت یکسانی را بخود می‌گیرد و سپس با دستگاه مخصوص میکروسرفیسینگ بر روی سطح راه به صورت یکنواخت پخش می شود این عمل به صورت ادامه دار و در یک زمان انجام می شود به طوریکه ساخت و پخش مخلوط با یک دستگاه و به طور همزمان انجام می شود.

قیر امولسیونی موجود در مخلوط پس از پخش بر روی سطح راه شکسته می شود و آب موجود در آن تبخیر و یا از سطح راه خارج می شود و مخلوط سفت و جامدی را از خود به جای می‌گذارد.تفاوت مایکروسرفیسینگ با اسلاری سیل در نوع قیر امولسیونی آن است، به طوریکه در اسلاری سیل قیر امولسیونی پلیمری نمی باشد.مسئله تراشه های اضافی آسفالت در پروژه های روکش همواره ذهن دوستداران طبیعت را به خود مشغول کرده است. علاوه بر آن استفاده مکرر از منابع طبیعی باعث گردید بازیافت آسفالت مورد توجه سازندگان راه قرار گیرد و استفاده از این روش این مشکلات را حل می کند.

خواص سنگدانه های آسفالت خرد شده باعث می‌گردد بعضی از ویژگی های آسفالت ارتقا یابد، استفاده مجدد از خرده ها و تراشه های آسفالت قبلی یکی از ویژگی های میکروسرفیسینگ است. نحوه اختلاط این نوع مصالح و مواد دیگر موجود در مایکروسرفیسینگ موضوع بسیار مهمی بوده که بایستی طی آزمایشات مکرر طرح مورد نظر تهیه و به سازنده قیرهای امولسیونی جهت تهیه آن ابلاغ گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>