اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

به منظور ترمیم انواع خرابی ها، رو ش هایی توسط راهنمای لکه گیری رویه های آسفالتی توسط وزارت راه و ترابری ارائه شده است. برخی از ترمیم ها که به دلیل جدید بودن ممکن است آشنایی کمتری با آ نها وجود داشته باشد، به صورت مختصر در این قسمت ارائه شده است.

فاگ سیل

فاگ سیل شامل پخش نمودن لایه نازکی از قیر بر روی سطح روسازی آسفالتی موجود است. این کار ترک ها را تا حدودی آب بندی نموده، شن زدگی را کاهش داده و سطوح هوازده را بهبود می بخشد. رقیق کردن امولسیون با آب، پوششی مناسب را ایجاد نموده و از کاربرد بیش از حد قیر، جلوگیری به عمل می آورد. امولسیون های CSS-1، SS-1h، SS-1، CSS-1h در این عملیات کاربرد دارند.

سیل کت

کاربرد اسپری قیر امولسیونی CSS-1، SS-1h، SS-1، CSS-1h همراه با افزودن ماسه گوشه دار است. بایستی توجه داشت که در صورت استفاده از این مخلوط، عمل آوری کامل پیش از باز شدن ترافیک، الزامی است.

اسلاری سیل (دوغاب قیرابه ای یا آب بندی)
اسلاری سیل مخلوطی از مصالح ریزدانه، قیر امولسیون، آب و فیلر معدنی است. در اکثر موارد فیلر معدنی مورد استفاده، سیمان انتخاب می شود تا ضمن آنکه عامل پرکننده مخلوط باشد مقاومت آن را نیز افزایش دهد. اسلاری سیل برای درزگیری سطح روساز ی ها آسفالتی، ترمیم زبر شدگی سطحی با شدت کم، درزگیری ترک های کوچک و افزایش میزان اصطکاک سطحی کاربرد دارد.

اجرای اسلاری سیل درجاهایی که مشکل اصلی اکسیداسیون یا سخت شدگی بیش ازحد روسازی موجود است، مؤثر است. استفاده از اسلاری سیل به منظور ایجاد تأخیر در زبر شدگی سطح راه، پرکردن تر ک های ریز و بهسازی اصطکاک سطحی پیشنهاد می شود. در صورتی که روسازی موجود، ترک های گسترده داشته و ترک ها نیز از نوع فعال (عرض ترک قابلیت تغییر زیاد در طول شبانه روز و در فصول مختلف سال) باشند، اسلاری سیل عملکرد خوبی نخواهد داشت.

پیش از اجرای درزگیری روسازی و پر کردن گود شدگی های جزئی، ایجاد سطحی که به آسانی قابل جارو کردن و پاک سازی است و همچنین آزمایش امولسیون و مصالح سنگی جهت دستیابی به کارایی، دوام، و نرخ گیرش مناسب توصیه می شود. CSS-1، SS-1h، SS-1، CSS-1h در ساخت اسلاری سیل به کار برده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>