اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تخته منیزیمی

استفاده از تخته های سبک به منظو کاهش وزن نماکای در ساختمان و نیز سهولت و سعت بخشیدن به اجرا یکی از راهکارهای مناسبی است که به تازگی وارد فرهنگ ساختمان سازی کشور شده است. با توجه به تنوع این تخته ها و بهره گیری از انواع مصالح ساختمانی در آنها، استقبال زیادی از این محصول به عمل آمده است. تخته های منیزیمی (تخته های چند منظوره) که به مستربورد نیز شهرت یافته اند.

در زمره تخته های سبک با مصارف ساختمانی قرار می گیرند که در ساخت آنها بیشترین استفاده از الیاف معدنی به ویژه منیزیم شده است. این تخته ها در گروه محصولات بدون آزبست قرار می گیرند و جایگزین مناسبی برای محصولات قدیمی مشابه محسوب می شوند.

با توجه به ماهیت این تخته ها استفاده از آنها در ساختمان های با اسکلت فلزی به ویژه سیستم LSF توجیه پذیر تر خواهد بود، حال آنکه با در نظر گرفتن تمهیدات مناسب و تامین زیرقاب های اصولی و صحیح امکان بهره گیری از این تخته ها در ساختمان های مختلف وجود خواهد داشت.

این محصول از آن جهت برای استفاده در دیوارهای داخلی و خارجی، پارتیشن های قسمت های داخلی واحدهای مسکونی و نیز سقف کاذب توصیه می شود که ضمن سبک بودن و نیز کمک به دیوار اصلی در تامین عایق صوتی، سازگاری خوبی با محیط زیست داشته و در برابر حریق، صوت، محیط های مرطوب و حشرات موذی از جمله موریانه از مقاومت قابل قبولی برخوردار است.این محصول در زمینه های مختلف انرژی، حریق، آکوستیک و مسائل اجرایی در این مرکز بررسی شده و در حیطه الزامات تدوین شده مجاز به استفاده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>