اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آجر

این آجر سفال ها از نظر مشخصات فیزیکی و مکانیکی همانند آجر سفال های معمولی با سوراخ های افقی هستند و تنها از نظر شکل ظاهری در بالای خود دارای دو لبه امتداد داده شده در طرفین هستند که شکلی همانند کاسه را در بالای آنها پدید آورده است. لذا رعایت تمامی استانداردها و آیین نامه های معتبر مربوط به آجر سفال ها در خصوص این محصول هم الزامی است.

استفاده از پانل های حاصل از این آجر سفال ها به عنوان جداکننده های غیر باربر داخلی و خارجی ساختمان ها به شرط رعایت تمامی الزمات تدوین شده در این مرکز بلامانع است.اجزایی که در این محصول به صورت منحصر به فردی در نظر گرفته می شود شامل موارد زیر است.تعبیه دو قسمت شاخک مانند در دو طرف آجر که موجب می شود تا:

  • آجرها به راحتی بر روی هم قرار گیرند و عمل آجر چینی با سرعت و سهولت انجام شود و تراز نمودن دیوار نیز بسیار آسان خواهد بود.
  • با تعبیه این شاخک ها فضایی در قسمت بالایی آجرها به وجود می آید که موجب می شود ملات به راختی در داخل این فضا قرار گیرد و مانع از ریزش ملات در حین عمل دیوار چینی شود.
  • با محبوس شدن ملات در میان این شاخک ها از تبخیر سریع آب ملات ممانعت به عمل می آید.

تعبیه دندانه هایی در قسمت تحتانی و فوقانی آجرها که موجب می شود تا:

ملات در میان آن دندانه ها قرار گرفته و پس از سفت شدن ملات و درگیر شدن آن با قسمت تحتانی از آجر ردیف بالایی و قسمت فوقانی از آجر ردیف پایین تر اتصال مستحکم تری در بین ردیف های آجر پدید آید.
میلگردهایی را می توان به صورت بسیار آسان در میان دندانه ها قرار داد و با اتصال دو سوی میلگردها به ستون های طرفین، دیوار را به اسکلت ساختمان مرتبط نمود و مانع از فروریزش دیوار در بارهای خارج صفحه مانند باد و زلزله شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>