اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

محدودیت منابع و مصالح سنگی مرغوب و قیر، حل معضلات زیست محیطی ناشی از تولید تراشه ها ی خرده آسفالت و فواید اقتصادی سبب بهره برداری مجدد از مصالح موجود در صنعت روسازی شده است. روش بازیافت گرم مخلوط ها ی آسفالتی، یکی از روش های مناسب برای ترمیم، بهسازی و بازسازی روسازی ها ی آسفالتی است.

در این روش رویه ها ی آسفالتی که دچار خرابی و فرسودگی شده اند از سطح راه تراشیده شده و در ترکیب مخلوط های آسفالتی جدید استفاده می شوند. بنابراین لازم است برای تشخیص عملکرد مناسب مخلوط های آسفالتی حاوی تراشه های خرده آسفالت تحقیقات بیشتری انجام شود.

با توجه به این که قیر موجود در تراشه ها ی خرده آسفالت، در طی مدت اجرا و همچنین مدت خدمت دهی، به دلیل واکنش با اکسیژن هوا به تدریج فرسوده و سخت می شوند، بنابراین بررسی قیر ترکیبی (قیر تراشه های خرده آسفالت و قیر جدید) مخلوط های آسفالتی حاوی تراشه های خرده آسفالت ضروری و مهم است.اقتصادی و حفظ منابع طبیعی از دلایل عمده استفاده از تراشه های خرده آسفالت در روسازی راه هاست. یکی از موارد استفاده از تراشه های خرده آسفالت بکارگیری آنها در مخلوط های آسفالتی گرم است.

اولین گام در استفاده مجدد از روسازی موجود تبدیل مصالح آسفالتی و سنگدا نه ای به مصالح استاندارد و قابل استفاده در ساخت روسازی جدید است. از تراشه های خرده آسفالتی می توان در کلیه عملیات آسفالتی از قبیل نوسازی، اجرای روکش و یا ترمیم و بهسازی روسازی راه ها استفاده کرد. به طور کلی بازیابی مصالح آسفالتی به فرآیندی اطلاق می شود که در آن قیر و مصالح سنگی فرسوده طی فرآیندی قابل استفاده می شوند. بنابراین بررسی رفتار مخلوط های آسفالتی گرم حاوی تراشه ها ی خرده آسفالت حائز اهمیت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>