اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سندبلاست، بر روی اکثر سطوح نظیر سنگ، فلز، بتن، شیشه، چوب، دندان و غیره قابل اجرا است. در ادامه به کاربردهای سندبلاست در سطوح مختلف می پردازیم.

سند_بلاست8

سندبلاست فلز چیست؟
سندبلاست بر روی فلز از اصلی ترین کاربردهای ساب پاشی است. سطوح فلزی معمولا در معرض هوازدگی، خوردگی و زنگ زدگی قرار می گیرند.

در برخی از موارد نیز به دلیل عدم آماده سازی مناسب، رنگ و پوشش این سطوح کنده می شود.

علاوه بر این، در حین تولید قطعات فلزی امکان تشکیل برجستگی های مزاحم بر روی سطح وجود دارد. در این مواقع، استفاده از تمیزکاری پاششی برای صافکاری، ترمیم و آماده سازی گزینه مناسبی خواهد بود.

سندبلاست بتن چیست؟
علاوه بر کاربردهای صنعتی و مکانیکی، سندبلاست یک روش قابل اطمینان و بادوام برای تمیزکاری خیابان، پیاده رو، روسازی و دیگر سطوح بتنی است.

تمیزکاری این نواحی معمولا نادیده گرفته می شود؛ در حالی که تمیزکاری و نگهداری منظم، عمر مفید آن ها را افزایش و احتمال رخ دادن تصادفات را کاهش می دهد. علاوه بر تمیزکاری، از سندبلاست می توان برای ساخت واش بتن و تمیزکاری بتن اکسپوز نیز استفاده کرد.

سندبلاست شیشه چیست؟
سندبلاست روی شیشه فرآیندی است که برای ساخت شیشه مات و طراحی بر روی شیشه (توسط شابلون) مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه مات برای ساخت در، پنجره، لیوان و المان های تزئینی کاربرد دارد. میزان مات شدن این شیشه ها به نوع ماسه و فشار برخورد بستگی دارد.

سندبلاست سنگ چیست؟
نمای بیرونی بسیاری از ساختمان ها از سنگ ساخته می شود. به علاوه، سنگ در ساخت تابلو، مجسمه، کف پوش و المان های مختلف دیگر نیز به کار می رود. هدف از سندبلاست روی سنگ، تمیزکاری، حکاکی، ساخت وسایل تزئینی و آثار هنری است.

سندبلاست چوب چیست؟
سطوح چوبی، یکی از بهترین سطح ها برای ساب پاشی هستند. به دلیل نرمی نسبی، این سطوح امکان تمیزکاری سریع، حکاکی و پرداخت را دارند. سندبلاست مبل یکی از رایج ترین فعالیت های مرتبط با تمیزکاری پاششی سطوح چوبی است.

سندبلاست دندان چیست؟
سندبلاست، یک روش ساده و استاندارد برای جرم گیری دندان است. این روش، باکتری های روی دندان را پاک و رنگ دندان را روشن می کند.

دستگاه مورد استفاده در سندبلاست دندان میکروبلاست است. در اغلب موارد، از جوش شیرین به عنوان ساینده برای جرم گیری دندان استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>