اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الوایر

معرفی الوایر:
الوایر منعطف ترین سیستم نورپردازی در دنیا، یک پیشرفت بسیار نوین در زمینه روشنایی تزیینی محسوب می شود.

ابداع این سیم درخشان با فناوری جدید، به خاطر قابلیت استفاده بسیار متنوع، تخیل را در نورپردازی به واقعیت می آورد و روشنایی را از دنیای دو بعدی آن در آورده و در جاهایی نصب می شود که لامپ ها و چراغ های حساس و شکننده هرگز به آنجا نرفته بودند.

الوایر که با نام های دیگری نیز از جمله ال وایر، سیم درخشنده، سیم فسفری الکتریکی و… شناخته می شود، یک سیم قابل خم شدن، منعطف، باریک است که سراسر طول آن به سورت یکنواخت روشن می شود. الوایر در عین روشنایی خنک و قابل لمس است و این ویژگی آن را با تمام محصولات روشنایی دیگر متمایز می سازد.

الوایر چیست؟
الوایر (Electroluminescent wire) از پوشش یک سیم نازک مسی همراه با لایه های نازکی از نیمه هادی های الکترولومینست ساخته شده است. پس از آن الوایر با دو سیم باریک احاطه شده که هنگام وارد شدن جریان برق، زندگی را به سیم ارمغان می بخشد.

چون الوایر ضد آب، منعطف و کم مصرف می باشد، از آن می توان هر نوع استفاده ای کرد. علیرغم زیبایی و قابلیت های فوق العاده، الوایر از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه می باشد و در مقابل سایر منابع روشنایی هزینه ای ناچیز برای شما در بردارد. این سیم درخشان در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد که امکان انتخاب های زیادی را به شما می دهد.

الوایر دارای یک منبع تغذیه کوچک است که با تنظیم جریان برق، ولتاژ ورودی را تنظیم می کند. اما الوایرها دارای مصرف بسیار پاینی هستند که اصلا به باتری خودرو فشار نمی آورد. الوایر هیچ گرمایی از خود ساطع نمی کند و برای داشبورد و یا خودرو اصلا مضر نیستند.

کاربردهای ال وایر:
از جمله استفاده هایی که از الوایر می شود: تزیئنات داخلی خودرو مانند داشبورد، دور پنل و یا دور قاب کیلومتر و… تزیین دورقاب عکس، آیینه، کمد دیواری و … استفاده بر روی موتور سیکلت و دوچرخه هم برای جنبه تزیینی و هم جنبه ایمنی. تزیین آکواریوم، تزیین لباس و کفش( مورد استفاده برای رقص) و سایر استفاده هایی که بستگی به نیاز و خلاقیت دارد.

ال وایر در خودرو:
اما در مورد استفاده الوایر برای تزیین داخل کابین خودرو باید دقت کرد که الوایر جلوه اصلی خود را در شب و در تاریکی نشان می دهد.

الوایر در بین شکاف های بین داشبورد و پنل همه خودروها جا می گیرد و برق آن نیز از برق خودرو گرفته می شود. اگر علاقه مند هستید داخل کابین لوکس و جذابی داشته باشید و از یکنواخت و تکراری بودن آن خسته شده اید، الوایر یکی از هیجان انگیز ترین و به صرفه ترین روشهاست

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اسماعیل شوقی:
عالی هستن
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>