اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ایجاد نیازهای جدید بشری و همچنین اهمیت ویژه مسائل اقتصادی و معماری، استفاده از مصالح و فناوری های نوین، اجتناب ناپذیر می نماید. در این راستا فناوری بتن فروسیمانی با خواص منحصر بفرد خود، بسیار جذاب و پرکاربرد است.

خواصی همچون مقاومت در برابر ترک خوردگی و همچنین مقاومت کششی بیشتر نسبت به جرم در مقایسه با بتن مسلح معمولی و نیز سازگاری با محیط زیست، مقاومت در برابر آتش، عایق بودن در برابر آب و صرفه جویی در زمان و هزینه ساخت و توانایی ایجاد فرم های هندسی پیچیده، این فناوری را ممتاز ساخته و باعث کاربرد فراوان آن در ساخت مخازن، ترمیم سازه ها، سازه های با فرم پیچیده معماری، پانل های فروسیمانی و پوشش نما، واحد های مسکونی، سقف های پوسته ای، گنبد، سیلوها، استخر های شنا و قایق های ماهیگیری شده است.فرو سیمان نوعی از بتن مسلح بوده که با نوع معمولی تفاوت دارد.

فرو سیمان شامل لایه های متعدد و نزدیکی از شبکه ها و میله گردهای نازک است که کاملاً توسط ملات سیمان احاطه شده است. و خیلی نازک تر از بتن مسلح است. و شبکه آرماتور آن را می توان بدون محدودیت به هر شکلی درآورد و سپس روی آن را با پاشیدن ملات به وسیله دست یا پمپ پوشاند تولید آن به دلیل زحمت بسیار زیاد نسبتاً گران است.

موارد مصرفی به خصوصی در ساختن کشتی های کوچک، خانه های متحرک، استخرهای شنا، سیلوها، مخازن آب، و سقف های قوسی به کار می رود، زیرا نسبت مقاومت کششی به جرم و مقامت در برابر ترک خوردگی بیش تر از بتن مسلح معمولی است. ترکیب دانه بندی نسبت ماسه به سیمان بین1/5تا2/5 و آب به سیمان بین 35٪ تا 55٪ مخلوط را فراهم می کند که حدوداً 95 درصد حجم فرو سیمان را اشغال می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>