اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گریتینگ

نوع دیگر گریتینگ بوده که از موادی به نام کامپوزیت تشکیل شده اند که مواد درونی در این گریتینگ دارای عناصر و ترکیبات بسیار مقاوم است که از گریتینگ فلزی و فولاد و آلومینیوم مقاومت و استحکام بالاتری برخوردارند و به خاطر الیاف کامپوزیت از اسکلت بندی مقاومتری برخور دارند و در نتیجه استحکام در برابر بارهای تحملی و ضربه ای و سرما و گرما و یخ زدن و شکستن و اسید و اتش سوزی و خوردگی و…بیشتر می شود به دلیل وجود رزین های پلی استر وونیل استر.

یکی از مزیت های واضح دراین نوع از گریتینگ ها عایقی برای برق والکترسیته و.. است و قابلیت عبور امواج رادیویی را دارند و سبک بودن و راحت حمل کردن از ویژگی های مثبت این نوع گریتینگ ها است به طوری که وزن کامپوزیت در مقایسه با فولاد یک چهارم است و در مقابل با آلومینیوم دوسوم است و از نظر رنگ بندی می توان سلیقه ای انتخاب کرد و با توجه به ذوق وعلاقه و مناسب بودن با محیط مورد نظر آن را انتخاب کرد.

در آخر باید گفت با همه محاسنی که این گریتینگ ها دارند با هزینه کم می توان آن را تهیه کرد و در اختیار مصارف خود قرار گذاشت. یک نمونه دیگر از گریتینگ کامپوزیتی، گریتینگ پالترود بوده که به علت وجود الیاف رزین مقاومت و استحکام بالایی دربرابر بارهای ضربه ای و شکستن دارد و مقاومت آن به حدی است که یک ماشین سنگین مثل تریلی و… به راحتی از این گریتینگ ها عبور می کند.مشخصات فنی این گریتینگ ها براساس استاندارها به این گونه است، ضخامت تسمه ها 5-7میلی متر و ارتفاع شبکه به ابعاد 25-30-38 میلی متر و ابعاد چشمه ها 38*38 میلی متر است.

درجه بندی والویت بندی این گونه گریتینگ ها از نظر خواص مکانیکی وشیمیایی به این گونه است که گروه اول یا گروه A به این گونه است دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بالا ومقاومت شیمییایی متوسطی است و گروه دوم دارای خصوصیات گروه اول ولی مقاومت شیمیایی بالاتر ازگروه اول در محیط هایی مثل محیط های بسیار مرطوب و فوق خورنده و گروه سوم دارای خصوصیات اول و دوم ولی از نظر حرارتی دارای مقاومت بالاتر و ضد آتش سوزی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>