اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گریتینگ

گریتینگ را بنا بر نیاز می توان در سه نوع گریتینگ با مشخصات فنی تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد یا چهار پهلوی تابیده، طراحی و تولید کرد. که معمولاً برای ساخت راه پله ها، پاگرد و پوشش کانال های انتقال آب و فاضلاب از گریتینگ تسمه در تسمه استفاده می کنند و بیشترین کاربرد صنعتی گریتینگ، از نوع گریتینگ میلگردی است.

اما در بین تمام موارد ذکر شده، امکان طراحی و انتخاب گریتینگ با تسمه مضرس نیز وجود دارد. بیشترین کاربرد گریتینگ مضرس (گریتینگ آجدار یا گریتینگ دندانه دار) در مکان های مرطوب و روغنی بوده که باعث جلوگیری از ایجاد لغزندگی در سطح گریتینگ شده و خطر از دست دادن تعادل اپراتور را از بین می برد.

بنا بر نیاز در گریتینگ تسمه در تسمه می توان فقط تسمه باربر و یا هر دو تسمه طولی و عرضی (تسمه رابط) را از نوع مضرس دندانه دار انتخاب کرد. همچنین در گریتینگ تسمه در نیم تسمه. البته در گریتینگ میلگردی نیز به علت انتخاب میلگرد آجدار برای ساخت آن، میزان لغزش کمتری وجود دارد ولی به هرحال می توان تسمه باربر آن را نیز از نوع مضرس انتخاب کرد.

در گذشته برای ساخت گریتینگ مضرس، تسمه های آن را توسط قالب برش چندتایی و دستگاه پرس، دندانه دار می کردند که علاوه بر افزایش زمان و هزینه تولید گریتینگ، باعث ایجاد سطوح ناصاف و پلیسه در گریتینگ می شد. امروزه شرکت های تامین کننده مواد اولیه گریتینگ با پیشرفت تکنولوژی برش و ماشینکاری تسمه های شاخه ای، می توانند متریال مورد نیاز ساخت گریتینگ را نیز با همان کیفیت مطلوب به صورت آجدار در اختیار تولیدکنندگان گریتینگ قرار دهند.در نهایت گریتینگ تولیدی را پس از مونتاژ، جوشکاری و سنگ زنی، با استفاده از گالوانیزه گرم و میانگین پوشش 80 میکرون آبکاری نموده و مقاومت آن را در برابر خوردگی بالا می برند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>