اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گریتینگ

زمانی که گریتینک های فولادی با روکش گالوانیزه گرم عمر زیادی ندارد و مقاومت و استحکام کافی را ندارد از گریتینگ استیل استفاده می کنیم و بیشترین کارآیی این نوع از گریتینگ در محیط های مرطوب و اسیدی و بسیار شرجی که رطوبت موجود دراین مکان ها باعث خورندگی و از بین رفتن این محصول نمی شود که در صنایع های مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و داروسازی و پله ها و… کاربرد دارد.

یک الویت که این نوع گریتینگ ها دارند در این است که از روکش گالوانیزه بی نیاز هستند و مقاومت و استحکام زیادی دارد البته باید دانست که از نظر قیمت از بقیه گریتینگ ها گرانتر است و از ورقه های استیل 304 بیشتر استفاده می شود و بهترین ورقه برای این کار انتخاب شده است.

روش ساخت این گونه گریتینگ ها به این گونه است که تسمه های باردار و تسمه های غیر باردار با هم متصل و پانچ می خورند و بعد عملیات جوش کاری با آرگون را انجام می دهند و بعد شبکه های استیل به وجود می آید.

گریتینگ گالوانیزه

همانطور که می دانید در اصل گریتینگ گالوانیزه یک نوع از گریتینگ فلزی است با این تفاوت که به وسیله گالوانیزه روکش شده است و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به گریتینگ بدون روکش گالوانیزه دارد و از این رو به آن گریتینگ گالوانیزه می گویند. گالوانیزه به مرحله ای گفته می شود که آهن یا فولاد را در یک ظرف مذاب برده و غوطه ور می کنیم.

از این مواد مذاب یک حالت روکش مانند در فلز به وجود می آید که این لایه باعث مقاومت و استحکام گریتینگ دربرابر ضربه، بار، خوردگی و… می شود و از دو راه باعث ایمنی و محافظت فلز است. یکی از راه محافظت در برابر هوا و دیگری حفاظت کاتدی فلز است. به همین خاطر این نوع از گریتینگ در تمامی صنایع و مکان ها بسیار کاربرد پیدا کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>