اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

دیوارهای غیر باربر Qpanel متشکل از یک لایه بتن سبک فومی میانی و دو لایه روکش سیمان الیاقی در طرفین است که صرفاً به عنوان دیوارهای جداکننده داخلی ساختمان قابل استفاده است. این دیوارها به کمک runner و track های در نظر گرفته شده به کف و سقف سازه متصل می شوند.ابعاد این پانل ها 3 متر ارتفاع و 0/6 متر عرض دارد و در ضخامت های مختلف تولید می شوند.

وزن هر متر مربع این پانل ها تقریباً بین 40 و 60 کیلوگرم بر متر مربع است. اتصال پانل های کناری به یکدیگر به کمک کام و زبانه های تعبیه شده در لبه طولی انجام می شود.این پانل ها به عنوان دیوارهای غیر باربر و جداکننده داخلی در زمینه های حریق، آکوستیک و سازه در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مورد بررسی قرار گرفته و کاربرد آن در حیطه الزامات ارائه شده مجاز است.

الزامات دیوارهای غیر باربر Qpanel

استفاده از این پانل ها صرفاً به عنوان دیوارهای جداکننده غیر باربر داخلی ساختمان ها مجاز است.در نصب و اجرا این پانل جهت تحمل بارهای حین اجرا کنترل شود.اتصال این دیوارهای غیر باربر به سیستم سازه ای باید به نحوی باشد که ضمن تامین پایداری آنها در برابر بارهای وارده از اندرکنش آنها و سازه اصلی تا حد امکان جلوگیری شود.کنترل پایداری دیوارهای غیر باربر در مقابل نیروی زلزله ناشی از جرم دیوار مطابق استاندارد 2800 ایران انجام شود.حداکثر ارتفاع خالص مجاز دیوارهای غیر باربر 3/2 متر است.

تمامی مصالح و اجزا در این سیستم اعم از معماری و سازه ای از حیث دوام، خوردگی، زیست محیطی، بهداشتی و غیره باید بر مبنای مقررات ملی ساختمان ایران و یا آیین نامه های ملی یا معتبر بین المللی شناخته شده و مورد تایید به کار گرفته شود.صدابندی هوابرد جداکننده های بین واحدهای مستقل باید مطابق مبحث 18 مقررات ملی ساختمان تامین شود.

رعایت مبحث 3 مقررات ملی ساختمان ایران با عنوان حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق و همچنین الزامات نشریه شماره 444 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مربوط به مقاومت اجزای ساختمان در مقابل حریق با در نظر گرفتن ابعاد ساختمان، کاربری و وظیفه عملکردی اجزا ساختمانی الزامی است.

چنانچه مجموعه ضوابط، دستورالعمل یا آیین نامه در خصوص این محصول توسط این مرکز انتشار یابد، شرکت های تولید کننده، کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران ملزم به رعایت آن است.اخذ گواهینامه فنی برای محصول تولیدی پس از راه اندازی خط تولید کارخانه از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن الزامی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>