اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک چوب سیمانی

این بلوک ها سبک و از جنس سیمانی با برداه های چوب هستند. که استفاده از پانل های حاصل از این بلوک ها به عنوان جداکننده های داخلی و خارجی ساختمان ها به شرط رعایت تمامی الزامات تدوین شده در این مرکز بلا مانع است.این بلوک ها شکلی شبیه مستطیل داشته و دارای سوراخ هایی در دو امتداد هستند که بعد از قرارگیری بلوک ها بر روی یکدیگر و قرار دادن آرماتورهای مورد نیاز در داخل سوراخ های آنها، بتن ریزی انجام می شود.

تعبیه سوراخ های عمودی و افقی در این بلوک ها باعث می شود که بعد از بتن ریزی و سفت شدن بتن، پانل های حاصله به صورت یکپارچه درآمده و به راحتی قادر به تحمل انواع بارهای مانند ضربه، باد، زلزله و … باشند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، در بلوک های قرار گرفته در جداکننده های پوسته خارجی ساختمان، می توان مواد عایق حرارتی مانند پلی استایرن منبسط شوند کندسوز یا خودخاموش شو قبل از بتن ریزی قرار داد.

الزامات بلوک های چوب سیمانی

استفاده از پانل های حاصل از این بلوک ها به عنوان جداکننده های داخلی و خارجی ساختمان ها به شرط رعایت تمامی الزامات زیر بلامانع است.اتصال دیوارهای غیر باربر خاصله به سیستم سازه ای باید مطابق استاندارد 2800 ایران به نحوی باشد که ضمن تامین پایداری آنها در برابر بارهای وارده از اندرکنش آنها و سازه اصلی تا حد امکان جلوگیری شود.

کنترل پایداری دیوارهای غیر باربر حاصله در مقابل نیروی زلزله ناشی از جرم دیوار، مطابق استاندارد 2800 ایران انجام شود.کنترل پایداری دیوار های غیر باربر خارجی حاصله در مقابل بار باد مطابق مبحث 6 مقررات ملی ساختمان ایران با عنوان بارهای وارد بر ساختمان انجام شود.کنترل پایداری دیوارهای غیر باربر خاصله در مقابل نیروهای ضربه ای مطابق استاندارد ISO 7892-88 انجام شود.حداکثر ارتفاع خالص مجاز دیوارهای غیر باربر حاصله 3/2 متر است.

در این محصول ضروری است تا مشخصات، الزامات و جزییات اجرای مندرج در تاییدیه فنی اروپایی ETA 08/0023 رعایت شود.رعایت مبحث 3 مقررات ملی ساختمان ایران با عنوان حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق و همچنین الزمات نشریه شماره 444 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مربوط به مقاومت اجزای ساختمان در مقابل حریق با در نظر گرفتن ابعاد ساختمان، کاربری و وظیفه عملکردی اجزا ساختمان الزامی است.

صدابندی هوابرد جداکننده های بین واحدهای مستقل و پوسته خارجی ساختمان باید مطابق مبحث 18 مقررات ملی ساختمان ایران با عنوان عایق بندی و تنظیم صدا تامین شود.الزامات مربوط به انرژی باید مطابق مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ایران با عنوان صرفه جویی در مصرف انرژی رعایت شود.تمامی مصالح و اجزا در این سیستم اعم از معماری و سازه ای از حیث دوام، زیست محیطی و غیره باید بر مبنای مقررات ملی ساختمان ایران یا آیین نامه های ملی یا معتبر بین المللی شناخته شده و مورد تایید به کار گفته شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>