اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تخته سیمانی

از دهه 1940 توجه به کاربرد انواع الیاف و مواد در ساخت کامپوزیت های سیمانی آغاز شد و طی سالیان گذشته با دستیابی بشر به فناوری های نوین در صنعت ساختمان توسعه روزافزون یافت. حدود سال های 1970 در کارخانه های مختلفی در جهان اقدام به تولید تخته های سیمانی با تراشه های چوب کردند که امورزه محصولات تولید در این زمینه می تواند تمامی استانداردها و ضوابط لازم در صنعت ساختمان را تامین کند. تخته های سیمانی تولید شده، قابل استفاده در انواع کاربری ها و شرایط اقلیمی مختلف است. از جمله کاربردهای آن می توان به استفاده در دیوارهای داخلی، خارجی، نما و پوشش بام اشاره نمود.

اجزای اصلی تشکیل دهنده این تخته ها، سیمان، آب، تراشه های چوب و مواد افزودنی مناسب است. همچنین وجود مواد افزودنی مختلف سبب می شود تا چسبندگی و پیوستگی این اجزا با یکدیگر بیشتر شده و امکان ایجاد یک کامپوزیت مناسب برای کاربردهای مختلف در صنعت ساختمان را فراهم کند.تخته های سیمانی با کنترل کیفیت بالا در کاخانه تولید و به محل کارگاه انتقال داده می شوند. برای زیرسازی تخته های سیمانی می توان از پروفیل های فلزی از نوع فولادی سرد نورده شده استفاده و تخته ها را با اتصال پیچ و پرچ به زیرسازی متصل کرد.

فضای بین دو تخته سیمانی در دیوارهای خارجی متناسب با نوع کاربری و شرایط محیطی نیز معمولاً با انواع عایق های معدنی و پلیمری پر می شود.این شیوه صنعتی سازی ساختمان، علاوه بر کنترل بالای کیفیت کارخانه ای در تولید تخته سیمانی، و پروفیل های زیرسازی دارای سرعت زیاد و سهولت در اجرا است.برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول شامل موارد زیر است:

مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب به طوری که در محیط های مرطوب یا حتی مغروق در آب پایداری خود را به صورت کامل حفظ می کند.مقاومت در برابر حریق، با توجه به ضخامت و نوع مواد به کار رفته می تواند در برابر حریق مقاومت بسیار مناسبی داشته باشد.مقاومت در برابر قارچ ها و حشرات موذی، با کاربرد مواد افزودنی مناسب، هیچ گونه امکان ایجاد قارچ یا نفوذ حشرات موذی یا جونده وجود ندارد.

مقاومت در برابر شرایط محیطی، در شرایط محیطی گرم و مرطوب، معتدل یا سرد ویژگی های این محصول تغییری نکرده و پایداری و دوام در انواع شرایط آب و هوایی در رده های یخ زدن و ذوب شدن را دارا است.
از مهم ترین مزایای کاربردی این محصول در صنعت ساختمان می توان به مقاومت حرارتی مناسب، مقاومت در برابر ضربه، سهولت کاربرد، سبک بودن، جذب صوت و مقاومت در برابر انتقال صوت و قابلیت رنگ آمیزی آن اشاره کرد.این زیرسیستم در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته و کاربرد آن در حیطه الزامات ارائه شده مجاز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>