اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن مسلح

محصول یوبوت نوعی قالب ماندگار از جنس پلی پروپیلن برای ساخت سقف های بتن مسلح دو طرفه مجوف به شمار می رود.در طراحی و اجرای سقف های حاصل از این روش رعایت تمامی الزامات مربوط به طرح لرزه ای مطابق با استاندارد 84-2800 و ویرایشهای بعد از آن الزامی است. در صورتی که این سقف به عنوان دال تخت مدنظر قرار گیرد استفاده از دیوار برشی در طرح لرزه ای الزامی است.

رعایت تمامی ضوابط مبحث 9 مقررات ملی در خصوص طرح و محاسبه سقف ها الزامی است.تحلیل و طراحی قطعات بتن مسلح، به همراه آرماتور گذاری های خمشی و برشی، بر مبنای روش های معتبر شناخته شده و آیین نامه های معتبر بتن مسلح صورت پذیرد.محصول یوبوت نوعی قالب ماندگار از جنس پلی پروپیلن برای ساخت سقف‌های بتن مسلح دو طرفه مجوف به شمار می‌رود.

در طراحی و اجرای سقف‌های حاصل از این روش رعایت تمامی الزامات مربوط به طرح لرزه ای مطابق با استاندارد 84-2800 و ویرایشهای بعد از آن الزامی است. در صورتی که این سقف به عنوان دال تخت مدنظر قرار گیرد استفاده از دیوار برشی در طرح لرزه ای الزامی است.رعایت تمامی ضوابط مبحث 9 مقررات ملی در خصوص طرح و محاسبه سقف‌ها الزامی است.

تحلیل و طراحی قطعات بتن مسلح، به همراه آرماتور گذاری‌های خمشی و برشی، بر مبنای روش‌های معتبر شناخته شده و آیین نامه‌های معتبر بتن مسلح صورت پذیرد.منظور نمودن بارهای حین اجرا در استفاده از این قالب ضروری است.مشخصات فنی قالب ماندگار پلی پروپلین باید بر مبنای استاندارد BBA انگلستان تامین شود.

رعایت مشخصات فنی مربوط به میلگرد و بتن مورد استفاده در سقف، همچنین ضوابط آرماتوربندی و بتن ریزی مطابق مبحث 9 مقررات ملی ساختمان الزامی است.در نظر گرفتن جزییات دقیق مسیر و محل نصب تمامی اقلم تأسیسات مکانیکی و برقی در مرحله طراحی و اجرای سقف ضروری است.رعایت تمامی ضوابط و مقررات مربوط به محیط زیست مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی الزامی است.

رعایت الزامات مبحث 19 مقررات ملی ساختمان جهت صرفه جویی در مصرف انرژی الزمی است.رعایت مبحث 3 مقررات ملی ساختمان در خصوص حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق و همچنین الزامات نشریه شماره 444 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مربوط به مقاومت جداره‌ها در مقابل حریق با در نظر گرفتن تعداد طبقات‌، ابعاد ساختمان، کاربری و وظیفه عملکردی عنصر ساختمانی ضروری است.

صدابندی هوابرد و کوبهای سقف بین طبقات باید مطابق مبحث 18 مقررات ملی ساختمان تامین شود.
منظور نمودن بارهای حین اجرا در استفاده از این قالب ضروری است.مشخصات فنی قالب ماندگار پلی پروپلین باید بر مبنای استاندارد BBA انگلستان تامین شود.رعایت مشخصات فنی مربوط به میلگرد و بتن مورد استفاده در سقف، همچنین ضوابط آرماتوربندی و بتن ریزی مطابق مبحث 9 مقررات ملی ساختمان الزامی است.

در نظر گرفتن جزییات دقیق مسیر و محل نصب تمامی اقلم تأسیسات مکانیکی و برقی در مرحله طراحی و اجرای سقف ضروری است.رعایت تمامی ضوابط و مقررات مربوط به محیط زیست مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی الزامی است.رعایت الزامات مبحث 19 مقررات ملی ساختمان جهت صرفه جویی در مصرف انرژی الزمی است.

رعایت مبحث 3 مقررات ملی ساختمان در خصوص حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق و همچنین الزامات نشریه شماره 444 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مربوط به مقاومت جداره ها در مقابل حریق با در نظر گرفتن تعداد طبقات، ابعاد ساختمان، کاربری و وظیفه عملکردی عنصر ساختمانی ضروری است.صدابندی هوابرد و کوبهای سقف بین طبقات باید مطابق مبحث 18 مقررات ملی ساختمان تامین شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>