اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

بلوک گچی فراورده ای ساختمانی است که از گچ ساختمانی صنعتی (سولفات کلسیم نیمه هیدرات) و آب تولید می شود. در بلوک های گچی ممکن است از الیاف، پرکننده ها، سنگدانه ها یا سایر افزودنی های غیر زیان آور استفاده شود.

بلوک گچی به شکل مکعب مستطیل و دارای کام و زبانه روی حداقل دو لبه مخالف است. این بلوک به تناسب نیاز و استفاده به شکل سوراخ دار ساخته می شود. سوراخ ها عمدتاً موازی با رویه های بلوک هستند و به صورت کاملاً عبوری یا غیر عبوری به موازات ارتفاع یا طول بلوک در آورده می شوند.

کاربرد عمده بلوک های گچی در ساخت تیغه های غیر باربر یا پوشش مستقل دیوار و محافظت ستون ها، ، چاه آسانسور و غیره در برابر آتش است و به عنوان سقف پوش مورد استفاده قرار نمی گیرند.

کاربرد این نوع بلوک ها با توجه به خصوصیات عملکردی مرتبط با ویژگی های اساسی مانند واکنش در برابر آتش، مقاومت در برابر آتش، عایق صدای هوابرد مستقل (صدابندی صدای هوابرد)، آزاد شدن مواد زیان آور، مقاومت حرارتی، رده مناسب برای چکالی، PH و سختی سطحی تعیین می شود.این بلوک ها در زمینه های مختلف سازه و زلزله، انرژی، حریق و آکوستیک مورد بررسی قرار گرفته و کاربرد آن در حیطه الزامات تدوین شده مجاز است.

به طور کلی کاربرد عمده بلوک های گچی در ساخت تیغه های غیر باربر یا پوشش مستقل دیوار و محافظت ستون ها، چاه آسانسور و غیره در برابر آتش است.استفاده از بلوک های گچی سوراخدار با رعایت الزامات زیر، به عنوان تیغه غیر باربر در وجوه داخلی تمامی دیوارهای ساختمان مجاز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
موسي جوادي:
با سلام من نياز به خريد و صادرات پانل گچي سوراخدار هستم لطفا ادرس و تلفن توليد كنده و يا نمايندگي فروش اين محصول زا بمن لطف ميكنيد سپاس
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>