اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

در بلوک سفالی فوم دار از یک لایه فوم به عنوان عایق استفاده می شود. عایقکاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک داشتن آن در فصل تابستان دارد. به کمک عایقکاری می توان یک خانه را در زمستان 5 درجه گرمتر و در تابستان 10 درجه خنکتر نگه داشت. به این ترتیب علاوه بر کم شدن مصرف انرژی، از آلودگی محیط زیست نیز کاسته می شود و منابع انرژی برای استفاده آیندگان حفظ می شود.

فاکتور مهم در انتخاب عایق ها میزان مقاومت حرارتی آنها است. هر قدر این مقاومت بالاتر باشد عایق خرارت را کمتر از خود عبور می دهد و صرفه جویی ای که به همراه دارد افزایش می یابد. پس به جای ضخامت عایق ها باید مقاومت حرارتی آنها با هم مقایسه شود. عایق های گوناگون با مقاومت های حرارتی برابر، از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند و تنها اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است.

در دیوارهای سفالی خود سفال دارای شبکه هایی است که از آن شبکه ها هوا در جریان است. هنگامی که این سفال ها پشت سر هم قرار می گیرند و دیوار بالا می رود این شیارها مقابل همدیگر قرار گرفته و حالتی از خلا را مابین دیوار به وجود خواهند آورد که این خلا خود بهترین عایق خواهد بود.

مطالعات نشان می دهد که فوم داخل سفال عایق دار هیچ تغییری در وضعیت عایق بودن آن ایجاد نمی کند. چون همانند شیشه های دو جداره این هوایی که مابین شیارهای سفال وجود دارد خود یک حالت خلا را در دیوار ایجاد کرده و دیگر نیازی نیست که در داخل این خلا ما از جسم خارجی دیگری استفاده نماییم.

معایب بلوک سفالی در مقایسه با یونولیت (فوم)

  • حمل آن سختتر است.
  • عایق صوت و حرارت ضعیفتری است.
  • اجرای کندتری دارد.
  • گرانتر است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>