اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چارچوب

برای اینکه چارچوب ها نسبت به کف و سقف در یک تراز ارتفاعی قرار گیرند، ابتدا به وسیله شیلنگ تراز و یا تراز لیزری، یک خط تراز سرتاسری را روی تمام دیوارهایی که درها و پنجره ها در آن ها قرار می گیرند، ترسیم نموده و با توجه به تراز کف سازی و یا تراز سقف و فاصله ای که کلاهک چارچوب باید از کف تمام شده و یا از زیر سقف داشته باشد، محل دقیق نصب چارچوب، نسبت به خط تراز ترسیم شده، مشخص می‌شود، سپس جای شاخک های آن را در دیوار در آورده و چارچوب رادر محل خود قرار می دهند.

در این حالت به وسیله شاقول یکی از وادارها را از دو جهت داخل چارچوب و نمای آن شاقول می نمایند و با استفاده از ملات گچ دستی و کلوخه های آجر آن را به صورت موقت نگه داشته و به وسیله ریسمانکاری که به صورت ضربدری از چهار گوشه چارچوب کشیده می شود، عدم پیچیدگی آن کنترل می‌شود.

همان طور که گفته شد ریسمان ها در محل تقاطع نباید دچار شکستگی شده و یا از هم فاصله داشته باشند بلکه باید به صورت مماس بر هم قرار گرفته باشند در این حالت عملیات نصب، پایان یافته و باید چارچوب را در جای خود با استفاده ازملات گچ دستی تثبیت نمود.

اندود کاری

منظور از اندود، اجرای پوشش رویه دیوارهای ساختمان با انواع ملات های آبی و هوایی است. هدف از اندود کاری علاوه بر استحکام دیوارها، قابلیت بهره برداری، زیبایی و رعایت بهداشت در ساختمان است.اندودها با توجه به محل اجرای آن ها با مصالح مختلف به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند.

اندودهای داخلی مانند گچ و خاک، گچ و کاهگل، در قسمت هایی از ساختمان اجرا می شوند که دور از رطوبت باشند و در سایر قسمت های داخلی و خارجی ساختمان که رطوبت وجود داشته باشد، از انواع اندودهای سیمانی استفاده می شود. همچنین انواع اندودها خود به دو لایه آستر (زیره) و رویه تقسیم می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>