اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کوتینگ


چسبندگی بالا

در این روش به دلیل چسبندگی بسیار بالا ( قابل مقایسه با روش جوشکاری) روش مطمئن و استاندارد شده جهت بازسازی قطعات است.در این روش به دلیل دمونتاژ نشدن قطعات یا بازسازی موضعی قطعات، هزینه های کلی بازسازی در مقایسه با مزایای مرتبط بسیار اندک است.

استاندارد نمودن محل بازسازی

استفاده از قطعات استاندارد قابل استفاده برای کلیه واحد ها می تواند کاهش تعداد نگهداری لوازم یدکی و جلوگیری از زیان انباشت سرمایه ( راکد ماندن سرمایه) به دلیل نگهداری قطعات غیر استاندارد را در پی داشته باشد.به دلیل استفاده از پوشش های مقاوم طول عمر قطعات افزایش یافته و در نتیجه هزینه های تعویض و زمان توقف واحد و دستمزد تعمیرات کاهش می یابد.

جلوگیری از کاهش مقاومت های مکانیکی

بر خلاف روش های دیگر بازسازی در این روش به دلیل عدم نیاز به برداشت ماتریال در محل تخریب، کاهش مقاومت مکانیکی قطعات را به همراه نخواهد داشت.به دلیل استفاده از درجه حرارت پایین زیر 70 درجه در پروسه بازسازی هیچگونه آسیبی به قطعات حساس تحت بازسازی وارد نخواهد شد.

ضخامت کم بازسازی تا ضخامت بالا

به دلیل توانایی ایجاد لایه های مقاوم و بسیار نازک، در مواقعی که نیاز به بازسازی قطعات بالا بسیار نازک است، فقط این روش جوابگو است. مثلاً هرگاه محل ژورنال شافت و در نتیجه کلیرنس یاتاقان ها از حداکثر مجاز افزایش یابد، می بایست بازسازی با لایه بسیار نازک و مقاوم تا حد دهم میلیمتر صورت پذیرد، در این حالت روش های مرسوم قادر به انجام عملیات بازسازی بدون برداشت ماتریال از روی قطعه اصلی نیستند.

نمونه هایی از قابلیت بازسازی توسط این روش

توربین های گاز زمینی و هوایی

  • پوشش و بازسازی بر روی دنده های گیربکس، نوک پره های کمپرسور و توربین، جوینتهای افقی، ژورنال ها، محل سیل آببندی با ترکیبات کادمیوم، کروم، نیکل، کبالت یا روی.

یاتاقان ها

  • بازسازی قطر داخلی یا خارجی یاتاقان های بابیتی و یا بلبرینگ ها جهت اصلاح ابعادی و بهبود خواص خوردگی و سایش با ترکیبات نیکل، کروم، کادمیوم، قلع و سرب.

هوزینگ یاتاقان ها

  • اصلاح ابعادی و بازسازی نقاط تخریب توسط ترکیبات نیکل و مس.

باس بارها

  • جهت بازسازی محل تخریب باس بارهای آلومنیومی و مس بازسازی با ترکیبات قلع و یا نقره به کار می رود.

کوموتاتورها و اسلیپ رینگ ها

  • بازسازی جهت بهبود خواص سایش، کاهش ضریب اصطکاک و خواص انتقال حرارت و جریان با ترکیبات نقره، کروم، نیکل، مس و کبالت.

موتورهای الکتریکی

  • بازسازی و اصلاح ابعادی خواص ژورنال ها با ترکیبات نیکل، قلع و مس. الکترونیک و کنتاکت ها با ترکیبات نیکل، طلا، نقره، رهودیوم و روتانیوم.

واحدهای تولید هیدروژن کلر و آب ژاول

  • بازسازی و ترمیم پوشش های آند های تیتانیومی با ترکیبات پلاتینیوم، روتانیوم، ایریدیوم، رهودیوم و تیتانیوم.

قطعات سبک و سنگین

  • کلیه قطعات سنگین و سبک صنایع به گونه ای که تحت اثر خوردگی و سایش، تغییر ابعاد داده باشند و نیاز به بهبود سطح داشته باشند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>