اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خاک

این محصول برای تثبیت و تحکیم خاک رس مورد استفاده قرار می گیرد. پلی وینیل استات، محصول عمل آور ی از مشتقات سنتزی (thio) بوده و یک لایه حفاظتی روغنی روی سطح خاک و ذرات خاک رس را می پوشاند. این محصول حرکت پذیر بودن و مبادله آن را کاهش داده و همزمان با جذب نمودن آب این مواد را آب گریز می نماید.

در نتیجه ماده خاکی کمتر به رطوبت حساس بوده و باعث کارآیی بیشتر و توان فشردگی و به هم پیوستن بهتر ذرات توسط تجهیزات و ماشین آلات عبوری می‌شود. به هم پیوستن ذرات به معنی سایش بیشتر داخلی و بهبود ظرفیت باربری است.

پلی وینیل استات، موادی در محدوده ای از خاک رس تا ماسه بادی و مقداری شن را تحت تأثیر قرار می دهد. مواد غیر چس بنده از قبیل ماسه، تنها زمانی می توانند تحت تأثیر قرار گیرند که آنها را با مواد مناسب با خاک رس مخلوط نمایند.در هم رفتن بهتر ذرات به معنی اصطکاک داخلی بیشتر، افزایش مقاومت خاک و موفقیت فرآیندی است که قرار است در آن، خاک با ماده پلی وینیل استات، تثبیت شود. این موضوع، بستگی به وجود مواد زیر دارد.

  • نوع خاک رس
  • درصد ذرات ریز
  • یون های قابل تعویض
  • مقدار خاک رس

جذب سطحی آب موجب تورم خاک رس می شود. همچنین مو جب کاهش اصطکاک بین ذرات خاک، چسبندگی، پیوستگی و مقاومت توده خاک رس می شود.این یون ها خود را به سطح خاک رس چسبانده که یا آنها را جابجا یا درون یون های فلزی قفل می کند و جاذب های آن را از بین برده و خاک رس را آ بگریز می نماید و اثر روغنی به آن می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>