اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مرکب


خرد کردن مواد زائد توسط دستگاه حوی دو غلطک

در این روش مواد مرکب زائد ابتدا توسط یک خرد کن مخصوص به تکه های کوچک تری تبدیل می شوند. سپس این قطعات وارد فضایی که در دو غلطک در مجاورت یکدیگر هستند وارد می شوند. مواد پس از عبور از بین این دو غلطک خرد شده و از یک صافی به مخزن وارد می شوند. مواد خرد شده ای که از صا فی عبور نمی کنند مجدداً به مرحله دوم که عبور از بین دو غلطک است، انتقال داده می شوند. با توجه به اینکه این مواد دارای حرارت هستند لذا در حین بازگشت توسط سیستم خنک می شوند.

برش و خرد کردن با تیغه های با دقت بالا

گاهی از اوقات بازیافت مواد زائد صرفاً به منظور یک استفاده خاص انجام می گیرد که میزان اندازه مواد آسیاب شده برای آن کاربرد خاص، حائز اهمیت است که بدین منظور جهت آسیاب از ابزار دارای تیغه های با دقت بالا استفاده می‌شود.

تبدیل مواد زائد به شکل ساچمه توسط دستگاه آسیاب

در این قسمت مواد زائد پس از ورود به دستگاه خرد شده و این خردشدن به صورتی انجام می شود که مواد حاصل به شکل کروی هستند.در این شیوه، ریز کردن مواد زائد توسط دستگاهی صورت می گیرد که تیغه آن از طریق پیچش مواد را در بر گرفته و آسیاب می کند. تیغه این دستگاه شبیه تیغه دستگاه چرخ گوشت است که با همان فرایند خرد کردن مواد را انجام می دهد.

خرد کردن به واسطه کوبش و ضربه

در این روش ریز کردن مواد مرکب توسط دستگاهی که قابلیت اعمال ضربه به مواد زائد را دارد انجام می شود. کاملاً واضح است که اندازه ذرات حاصل در این روش از اهمیت چندانی برخوردار نیست.در این روش مواد مرکب زائد از طریق اعمال نیرو و عبور از روزنه هایی به مواد ریز تبدیل می شوند. این شیوه را می توان به شکل دهی به روش اکستروژن تشبیه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>