اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آسفالت


آسفالت امولسیونی نازک (میکرو سورفیسینگ)

افزایش روز افزون وسایل نقلیه و همچنین عوامل جوی، نظیر بارندگی و یخ زدگی باعث به وجود آمدن خرابی هایی نظیر شیار شدگی و کاهش مقاومت سایشی و اصطکاکی می شود. از جمله روش هایی که برای رفع مشکلات مذکور می توان نام برد استفاده از مخلوط آسفالت نازک مایکروسرفیسینگ است.

مایکروسرفیسینگ به دلیل داشتن قیر امولسیونی پلیمری و مصالح صد در صد شکسته، سبب افزایش مقاومت برشی و مقاومت سایشی مخلوط آسفالتی می شود.نوعی از پوشش های آسفالت حفاظتی که برای تعمیر راه ها از سال 1980 در اکثر کشورهای جهان استفاده می شود، مخلوط آسفالت سرد با ضخامت کم است که می توان آن را نوع تکامل یافته ای از آسفالت اسلاری سیل دانست.

آسفالت امولسیونی نازک مخلوطی متشکل از مصالح سنگی با دانه بندی توپر و قیر امولسیونی تعدیل شده پلیمری، فیلر معدنی و آب و سایر مواد افزودنی است که به طرز صحیح نسبت بندی شده و با هم مخلوط شده اند. این پوشش دارای قابلیت های گسترده ای در تعمیر خرابی های روسازی از قبیل گودی جای چرخ ها، قیر زدگی ها، سائیدگی ها و ترک ها و درزها است.

همچنین در بالا بردن عمر مفید روسازی ها بسیار موثر است، این پوشش اولین بار در آمریکا در سال 1980ساخته و به کار گرفته شد، یکی از ویژگی های بسیار جالب این پوشش، گیرش سریع آن حتی در نواحی مرطوب بوده، به این معنی که در شرایط عادی (در دمای 25درجه سانتی گراد و رطوبت 50درصد)، یک ساعت بعد از گستردن مخلوط بر روی سطح مورد نظر می توان ترافیک را از روی آن عبور داد. ضخامت یک لایه پخش شده آن به طور متوسط نیم اینچ ( 12/7 میلیمتر) است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>