اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

در میکرو فیسینگ نحوه گیرایی به روش شیمیایی کنترل می شود. میکرو فیسینگ برای پر کردن شیارها و ایجاد سطحی هموار به عنوان قشر رویه استفاده می شود. از این نوع رویکرد برای افزایش عمر روسازی در حالی که سطح روسازی دچار ترک خوردگی و اکسیداسیون متوسط تا شدید باشد، استفاده می شود.

میکروسورفیسینگ سطحی با درجه اصطکاک مناسب به وجود آورده و مقدار آبی که وارد سطح و لایه های روسازی می شود را کاهش می دهد. میکروسورفیسینگ به علت استفاده از امولسیون های زود شکن، سریع تر از اسلاری سیل، گیرایی و استحکام لازم را پیدا کرده، و می توان بعد از حدود یک ساعت از اجرا، مسیر را بر روی ترافیک عبوری بازگشایی کرد.

عمر خدمت دهی آسفالت حفاظتی ریزدانه حدود 7 سال یا حتی بیشتر است. عواملی که کارکرد آن را تحت تأثیر قرار می دهند، عبارتند از بارهای ترافیکی، شرایط محیطی، شرایط روسازی موجود، طرح اختلاط، کیفیت مصالح، و ساخت آن است. توجه به این نکته لازم است که نباید آسفالت حفاظتی ریزدانه را روی ترک های با ترک های متوسط تا شدید اجرا کرد و به علاوه، مصالحی که در آسفالت حفاظتی ریزدانه مورد استفاده قرار می گیرند، باید قابلیت سازگاری با یکدیگر را داشتته باشند.

در اجرای این نوع رویکرد نیازی به تراکم و غلطک زنی نیست و تحت شرایط محیطی طبیعی می توان پس از یک ساعت به ترافیک اجازه عبور داد. مقدار آب، فیلر معدنی و افزودنی ها در محل به هنگام اجرا و در راستای کنترل زمان شکست، قیر امولسیون و زمان بازگشایی راه، برای عبور ترافیک تنظیم می‌شود.

مصالح سنگدانه ای

مصالح سنگدانه ای معدنی مورد استفاده در آسفالت های امولسیونی نازک باید از نوع سنگ شکسته گرانیت یا سنگ آهک یا سربازه ذوب آهن و یا سایر سنگ های با کیفیت مطلوب باشد. برای اطمینان از شکسته شدن تمام سنگ ها باید تمام سنگ های مصرفی از بزرگ ترین سنگدانه خواسته شده در دانه بندی بزرگ تر باشند.مخلوط آسفالتی رویه نازک باید پیوستگی و یکنواختی را در تمام مدت حفظ نماید و بسته به نوع کاربرد میزان مصرف مشخصی در واحد سطح داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>