اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلومینیوم

ورق های آلومینیومی باید از نوع موجدار با موج های نیمه دایره یا ذوزنقه شکل از جنس آلیاژ N53-H یا نوع مورد قبول مشابه B.S.1470 استاندارد انگلیسی باشد. حتی المقدور باید سعی شود که از ورق های استاندارد که دارای ضخامت و شکل مورد نظر مشخص شده در نقشه ها است، استفاده نمود.

قرار گرفتن در معرض هوا باعث فاسد شدن ورق ها نمی شود ولی تجمع آب در بین ورق ها ممکن است باعث ظهور لکه های ناخوش آیند شود بنابراین سطح ورق هایی که روی هم انباشته شده باشند گاهش اوقات لکه های تیره ای که در اثر این عامل به وجود آمده اند است. این لکه های ظاهری و سطحی بوده و در صورت لزوم با ساییدن با پشم شیشه ای یا پشم فلزی ضد زنگ نرم برطرف شده و سطح براق اولیه پدیدار می شود.

مصالح باید بالاتر از سطح زمین در روی یک سطح صاف در محوطه ای محفوظ چیده شوند. در صورتی که چنین عملی ممکن نباشد باید از پیدایش و تجمع رطوبت بین صفحات جلوگیری نمود.برای کارهای نصب پوشش سقف، چوب داربست مخصوص لازم نیست بلکه می توان از چوب بست هایی که برای کارهای ساختمانی قبلاً برپا شده برای دسترسی به قسمت های مختلف سقف استفاده نمود.

بازرسی سقف قبل از نصب ورق های سقف پوش

اسکلت فلزی که ورق های بر روی آن نصب می شوند باید از لحاظ یکنواخت بودن شیب مورد بازرسی قرار گیرند به طوری که سطح بال فوقانی تیرچه ها وسطح بالای دیوراهای انتهایی که احتمالاً صفحه ها بر روی آن قرار می گیرند باید در یک صفحه شیبدار قرار بگیرد. بنابراین هیچ یک از اعضا اسکلت فلزی سقف نباید از این صفحه بیرون بزند.

سطوح تیرچه که با ورق های سقف پوش در تماس خواهند بود باید قبل از نصب ورق های رنگ زده شوند. تماس ورق های با فولاد گرچه حتماً زیان آور نیست ولی بهتر است از آن جلوگیری شود.عملیات نصب ورق های باید در روزهای یخبندان، در موقع وزش بادهای سخت، در هوای بارانی و غیره متوقف شود.در مواردی که عملیات نصب ورق ها متوقف می‌شود ورق های نصب شده باید در مقابل فشار باد و خطر کنده شدن محکم کاری شوند.به منظور محفوظ داشتن لبه های انطباق ورق های از باران که به وسیله باد به اطراف پخش می شود نصب ورق ها باید از قسمت آبروها و از طرف عکس جهت وزش باد شروع شود.

نصب ورق های آلومینیومی

  • ورق آلومینیومی سقف باید به قسمت های مذکور در زیر متصل شود.
  • به نبشی ها به وسیله پیچ های چنگکی یا گیره های فابریک با طرح مناسب تصویب شده.
  • به ناودانی ها به سویله پیچ هایی که به شکل هندل هستند.
  • به لوله ها به سویله تسمه با مقاومت کافی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>