اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

ظرفیت دیوارهای برشی فولادی برای مقابله با خطراتی مانند زلزله، طوفان و انفجار در مقایسه با دیگر سیستم ها مثل قاب های ممان گیر ویژه حداقل 25٪ بیشتر است. دیوارهای برشی فولادی دارای شکل پذیری بسیار بالایی هستند.تجربیات نشان می دهد که ساختمان هایی که مطابق مقررات امروزی طراحی و ساخته نشده اند نمی توانند در مقابل نیروی زلزله مقاومت کرده و متحمل خسارت هایی می شوند.

قاب های ممان گیر (BIB) و پانل های برشی فولادی ثابت شده که دارای مقاومت بالا و شکل پذیری بالا و حلقه های هیسترزیس ثابتی و پایداری دارد. قاب مهار شده با بادبند شامل المان های باربر و المان های مهاربندی برای بارهای جانبی هستند. بارهای محوری توسط المان های حمال مهار می شوند. تکیه گاه های جانبی المان، کار جلوگیری از کمانش عضو را به عهده دارد و دیوار برشی فولادی ساخته شده از LYP مانند یک المان باربر برشی زمانی که به خوبی طراحی شود، می تواند رفتار خوبی در برابر نیروهای لرزه ای داشته باشد.

مقاومت تسلیم و مقاومت نهایی فولاد LYP متاثر از نسبت کرنشی است. مقاومت نهایی پانل های برشی ساخته شده از فولاد LYP به سرعت بارگذاری آن بستگی دارد.تحت بار پانلی برشی ابتدا تسلیم موضعی رخ می دهد و با افزایش بار کمانش پانل رخ می دهد و در نتیجه پانل به بیرون قوس برداشته و باعث کشش مقطع می شود.

بعد از تسلیم شدن کامل پانل نوارهای بیرونی صفحه از همه آخر باعث جذب انرژی می شود. یعنی ابتدا وسط صفحه باعث جذب انرژی شده و کم کم که به نقطه تسلیم می رسند. این جذب انرژی به طرف پانل منتقل می شود که در آخر تمام صفحه به نقطه تسلیم می رسند. همچنین باعث اتلاف و جذب انرژی بسیار زیادی می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>