اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برکیت

شرکت فوست آلپین اتریش برای بهبود کیفیت بعضی از محصولات فولادی زیرمجموعه خود از جمله کارخانه کافنبرگ اتریش تولیدکننده برند معروف فولاد ابزار بوهلر، جهت تامین بریکت گرم آهن اسفنجی مورد نیاز چندین سال قبل با توجه به قیمت کم گاز طبیعی در تکزاس آمریکا طی قراردادی هزینه سرمایه گذاری جهت تولید بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) به ظرفیت 2 میلیون تن در سال را تقبل نموده است.

در این قرارداد مقرر شد کارخانه فوست آلپین مجاز باشد سالانه حدود 1 میلیون تن از بریکت گرم آهن اسفنجی تولیدی را برای تولید فولاد در زیرمجموعه خود جهت بهبود کیفیت محصولات فولادی به اتریش انتقال دهد.امکان تولید بریکت گرم آهن اسفنجی تقریباً در هیچ یک از واحدهای میدرکس طرح های 8گانه فولادی که در دولت های نهم و دهم بدون در نظر گرفتن طرح آمایش سرزمین و... کلنگ آن را زدند، مانند واحدهای میدرکسی که در مبارکه و اهواز و... در دست بهره برداری می باشند در نظر نگرفتند.

در صورتیکه کارخانه تیسن آلمان که تولیدکننده، فروشنده و شروع به بهره برداری کننده تجهیزات احیاء اکسیدآهن با استفاده از گاز به روش پروفر در سطح جهان بود تجهیزات تولید بریکت گرم را برای واحد پروفر اهواز در سال 1356 نصب و بهره برداری نموده است.

در قبل و بعد از انقلاب جمعاً حدود 250 هزار تن بریکت گرم آهن اسفنجی با استفاده از روش پروفر در اهواز تولید گردید. باتوجه به اینکه بریکت گرم آهن اسفنجی برای اولین بار در سطح جهان در اهواز تولید شده بود سازندگان این تجهیزات تجربیات زیادی در این ارتباط نداشتند. در حین بهره برداری از تجهیزات تولیدی بریکت گرم اهواز با مشکلات فنی زیادی موجه شدند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>