اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلاتین

پلاتین پزشکی یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنعت پزشکی است که به منظور ترمیم استخوان های آسیب دیده و شکسته مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که در سایت ایران ضایعات فعالیت دارند، روزانه با تعداد زیادی آگهی خرید و فروش پلاتین پزشکی مواجه می شوند. اما گاهاً در رابطه با قیمت آن با ابهاماتی رو به رو می شوند که لازم می دانیم مواردی را یادآوری نمائیم.

پلاتین صنعتی چیست؟

پلاتین صعتی در اصل همان فلز گرانبهائی است که در حال حاضر هر اونس آن حدود 1070 دلار یعنی با احتساب دلار نیمایی تقریباً بیش از بیست و سه میلیون تومان می باشد. این فلز گرانبها با خواص چکش خواری و مفتول پذیری در تولید سیم های فلزی، جواهرات، ظروف آزمایشگاهی، اتصالات الکتریکی، تجهیزات مربوط به عناصر حرارتی ترموکوپل دار و دستگاه های مقاوم نسبت به زنگ زدگی و خوردگی استفاده می شود. کوره های الکتریکی، موشک ها، کاتالیست خودرو ها، کشتی ها، موج شکن های فولادی نیز از این فلز بهره می برند.

جنس پلاتین پزشکی

اما جنس پلاتین پزشکی چیست و چه تفاوتی با پلاتین صنعتی دارد؟ پلاتین پزشکی در اصل یک نوع فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل است که استحکام بالایی و ماشین کاری آسانی دارد. طبیعتاً فولاد در مقایسه با پلاتین از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است و به همین خاطر قیمت پلاتین پزشکی دست دوم بر خلاف تصور عموم افراد، پایین می باشد. بنابراین پلاتین پزشکی دست دوم به قیمت پلاتین صنعتی خریداری نمی شود و این نکته باید در خرید و فروش ها مد نظر گرفته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
کرامت توکلی:
پلاتین پزشگی دست دوم هر گرم چند قیمته 140گرم دست دوم دارم به قیمت500هزار تومن پیام بدین
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عبدل رتیسیا :
من پلاتین بيرونی ۴تا سیخک که‌ داخل استخوان‌ پا و۲تا میله نگه‌دارنده وتنظیم و۸ تا پیچ ومهره که‌ وزنش حدود ۷۰۰گرم به‌ بالاست وقصد فروش دارم به عنوان دست دوم آیا کسی می‌خواهد
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>