اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نیکل

باتری های نیکل کادمیوم باتری های قابل شارژ هستند که از الکترودهای فلزی کادمیوم و هیدروکسید اکسید نیکل استفاده می کنند. آنها کاربردهای بسیار متنوعی دارند، از جمله تلفن های همراه، وسایل الکترونیکی دستی، ابزارهای برقی و تجهیزات پزشکی.

در مقایسه با سایر باتری های قابل شارژ، مانند باتری های اسید سرب، باتری های نیکل کادمیوم دارای طول عمر عالی و توانایی ارائه تقریباً کامل ظرفیت با دشارژ بالا هستند. با این حال، سلول ها خود تخلیه بالایی دارند و مواد موجود در باتری های نیکل کادمیوم هزینه بیشتری نسبت به بقیه دارند. آنها به دلیل طیف گسترده ای از اندازه ها، از سلول های کوچک و قابل حمل تا بزرگ تهویه شده، به یک باتری همه کاره تبدیل شده اند.

باطری های نیکل کادمیم به خاطر حجم کم نسبت به ظرفیت بالای آن، مقاوم بودن در سرمای شدید، عمر آنها و نگهداری آسان آن کاربرد زیادی در راه آهن دارد. با توجه به قیمت بالای آن لازم است در مورد افزایش طول عمر باطریها، احیا و بازسازی های نیکل_کادمیم بررسی و تحقیقات لازم صورت گیرد.

اهمیت بازیافت باطری های نیکل کادمیم در راه آهن

با توجه به جدول پیوست که مشخص کننده نوع واگن های استفاده کننده از باطری های نیکل_کادمیم و تعداد باطری های استفاده شده در این واگن ها و کل باطری های موجود در واگن های مسافری مختلف می باشد، به وجود تعداد زیادی از این گونه باطری ها در واگنهای مسافری پی می بریم.

برای مثال در یک واگن اکسپرس درجه یک مسافری و رستوران ( ساخت آلمان شرقی سابق) به 22 بلوک باطری نیکل_کادمیم و در یک واگن اکسپرس درجه یک مسافری ( ساخت آلمان غربی سابق) به 44 بلوک باطری نیکل_کادمیم و بقیه واگن ها اشاره شده در جدول نیز به تعداد زیادی از اینگونه باطری ها نیاز دارد.

زمانی که سرعت قطار تقریبا کمتر ازkm/h 25 باشد، این باطری ها جهت تامین برق مصرفی در واگنها و رستوران ها به کار می رود و به واسطه عدم تعویض به موقع، (به دلیل بالا بودن قیمت) باطری های فوق کهنه و فرسوده می باشد. لازم است مسوولین محترم راه آهن به بازیافت باتری ها توجه خاصی نشان دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی اکبر باباکوهی:
سلام. باطری های اسقاط و ضایعاتی آهنی)نیکل کادمیوم( را خریداری مینمایم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>