اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ملات

استفاده از میکروسیلیس هر چند موجب افزایش جزئی مقدار جمع شدگی ملات های تعمیری شده، ولی بر روی مشخصات مکانیکی ملات ها تأثیر مثبتی گذارده است. همچنین استفاده از ماسه سیلیسی موجب افزایش قابل توجه مدول الاستیسیته و کاهش جمع شدگی شده است.

نتایج حاصل از آزمایش ها نمایانگر افزایش شدید مقدار جمع شدگی و همچنین کاهش مشخصات مکانیکی ملات ها در اثر استفاده از مصالح سنگی ریز دانه تر هستند.استفاده از مصالح تعمیری مناسب برای سازه های بتنی، با توجه به گستردگی استفاده از بتن به عنوان مصالح مقاوم سازه ای از جایگاه ویژه ای در مراحل مختلف ترمیم و تعمیر سازه های بتنی بر خوردار است.

برای اینکه عملیات ترمیم به نحوه مطلوب صورت گیرد و عضو تعمیر شده توانایی ارائه سرویس مجدد برای مدت زمان بیشتری را داشته باشد، عوامل مختلفی که بر روی عملکرد وصله های تعمیری اثر می گذارند، باید مورد بررسی و مطالعه قرار گیرند.

از جمله عوامل مؤثر بر روی عملکرد وصله های صورت گرفته، ویژگی های مکانیکی و رفتار جمع شدگی مواد تعمیری بکار رفته در تعمیر عضو آسیب دیده است. این ویژگی ها به خصوص از نظر سازگاری با بتن پایه اهمیت دو چندان می یابد.

منظور از ویژگی های مکانیکی شامل مقاومت فشاری و مقاومت کششی و مدول الاستیسته است. که این ویژگی ها مستقیماً وابسته به نوع مواد افزودنی به ملات تعمیری و نسبت های اختلاط این مواد است. رفتار جمع شدگی ملات ها نیز کاملاً وابسته به نوع و ترکیب مواد تعمیری است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>