اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قالب فلزی

مراحل اجرائی جوشکاری ترمیمی قالب های فلزی با جنس چدن های با ساختار گرافیتی کروی عموماً به دلیل عدم سختی پذیری مناسب ( حداکثر 35 راکول سی) بیشتر برای ساخت کفشک های قالب فلزی مناسب هستند. برای ترمیم این نوع چدن ها باید یک روند اجرائی درست را مدنظر داشته و به خوبی آن را اجرا نمود.

این دستورالعمل اجرائی اگر به درستی اجرا شود به بهترین نتیجه دلخواه خواهیم رسید.این گروه از الکترودها با مغز فولادی برای تعمیر قطعات چدنی و اصلاح عیوب ریختگی و اتصال چدن به فولاد کاربرد فراوانی دارد. استحکام کششی فلز جوش تا حد زیادی بستگی به فلز پایه دارد ولی اغلب از آن زیادتر است.

جوشکاری ترمیمی قالب های فلزی از جنس چدن با ساختار داکتیل عموماً به دلیل سختی پذیری مناسب حداکثر 55-45 راکول سی بیشتر برای ساخت پستهای قالب با عملکردهای قالب کشش و خم و کوبش و برش فلزی مناسب است. برای جوشکاری قالب های فلزی چدنی ( با عملکرد کشش و خم و کوبش و برش) با ساختار داکتیل می توان از الکترودهای مخصوص شرکت های قالبسازی استفاده نمود.

در صورت جوشکاری دوباره بر روی مناطقی که قبلاً جوشکاری ترمیمی شده، حتماً باید فلز جوش قبلی توسط ابزارهای براده برداری و سنگ فرز انگشتی کاملاً برداشته شود و دوباره جوشکاری شود.پیش گرمایی قطعه تا دمای 150 درجه سانتیگراد جهت جلوگیری از ترک بسیار مناسب خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>