اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پوش فیت


آب بندی کامل و دائمی

نصب سیستم ساخته شده از پلی اتیلن مستلزم جوش دادن قطعات به یکدیگر است. فرآیند جوشکاری پلیمر ها اصولاً نیاز به دقت بسیار زیاد دارد. محل های وصل نیز باید کاملاً عاری از گرد و غبار و چربی بوده و المنت حرارتی دستگاه جوش نیز می باید کالیبره باشد. عدم کالیبره بودن می تواند جوشکاری را مختل ساخته و ضریب اطمینان کار را تا حد خطرناکی کاهش دهد.

در مقایسه، سیستم پوش فیت نیازی به جوشکاری ندارد. لوله ها و اتصالات از طریق حلقه های آب بندی مخصوص که در برابر ترکیبات شیمیایی مختلف بسیار پایدار هستند به یکدیگر وصل شده و به طور کامل آب بند می شوند و لرزش ها تکان های متعارف و یا نشست ساختمان هرگز آب بندی سیستم را مختل نخواهد کرد.

سرعت و سهولت باور نکردنی در نصب و اجرا

وجود سوکت در تمامی اجزای سیستم پوش فیت نیاز به جوشکاری، چسب و سایر عملیات مشابه را برطرف می سازد. از طرفی تنوع بسیار زیاد ابعاد و زوایا در اتصالات و هم چنین در اختیار بودن لوله هایی با یک یا دو سوکت در طول های مختلف انجام کار را با سرعت و سهولت باورنکردنی میسر می سازد که طبعاً موجب صرفه جویی بسیار زیاد در وقت و هزینه است.

مقاومت بسیار زیاد در برابر آتش سوزی، ضربه و انواع و مواد

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت اجزای متشکله سیستم پوش فیت، گرید خاصی از پلی پروپیلن است که در مقایسه با پلی اتیلن دارای وزن مولکولی بالاتری بوده و در برابر آب داغ و آتش سوزی مقاوم است. همچنین سبکتر بوده و ضربه پذیری به مراتب بالاتری هم دارد. پیدایش ترک های ناشی از تنش های دراز مدت (stress cracking) هرگز در قطعات ساخته شده از این ماده اولیه مشاهده نشده و با توجه به ویژگی های شیمیایی، حرارتی و مکانیکی لوله و اتصالات سیستم های پوش فیت دارای دوام دائمی هستند.

دارای صاف ترین سطوح داخلی، فاقد هر گونه مانع در برابر جریان

دارا بودن سطوح داخلی کاملاً صیقلی و نبود هیچگونه زائده اضافی در مسیر جریان که منجر به برطرف شدن امکان گرفتگی، انسداد مجاری و کاسته شدن از هزینه های نگهداری و تعمیرات می شود. قابلیت انطباق و متصل نمودن اجرا سیستم و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری و آلیاژی.سیستم push fit با برخوردار بودن از مزایای منحصر به فرد دارای ضمانت دائمی بوده و تحولی اساسی را در مراحل طراحی و اجرای شبکه فاضلاب داخلی ساختمان ها پدید خواهد آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>