اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پوش فیت

اولین و بارزترین مزیت لوله های پوش فیت سهولت نصب و لوله کشی است. به این ترتیب که در این لوله ها بر خلاف لوله های پلیکا نیاز به گرم کردن لوله و چسب جهت اتصالات وجود ندارد و مانند لوله های پلی اتیلن نیاز به جوشکاری نیز ندارد.لوله پوش فیت از لحاظ جنس و مقاومت و حتی ضخامت بسیار بهتر از پولیکا است. برعکس پولیکا، نیازی به چسب برای اتصالات ندارد و فقط به صورت فیتینگی به هم وصل می شوند. فقط اجرای پوش فیت نیاز به بست دارد تا از جداشدن اتصالات جلوگیری کند.

لوله های پوش فیت دارای دریچه های بازدید نیز است تا در صورت گرفتگی، جلوگیری از تخریب زیاد بکند.سوکت های سر لوله به صورت واشر فابریک و اتصالات پوش فیت به صورت فابریک روی لوله ها موجود است. در صورتی که در لوله های پلیکا جهت ایجاد سرهای نر و مادگی از گرما و آتش استفاد می نماید و در لوله های پلی اتیلن نیز می بایست لوله ها به هم جوش بخورد و با توجه به حساسیت بالای جوش لوله پلی اتیلن به گرد و غبار و چربی، اجرای جوش استاندارد کار دشواری است.

دومین مزیت این لوله ها در مقابل لوله های پلیکا، مقاومت فیزیکی بیشتر لوله های پوش فیت است. به این صورت که شکنندگی آنها از لوله های پلیکا بسیار کمتر است.لوله های پوش فیت دارای تنوع بیشتری از اتصالات است و با توجه به وجود لوله های یکسر و دو سر سوکت، قدرت مانور بیشتری در زمان اجرا برای لوله کش وجود دارد.

لوله های پوش فیت با توجه به مکانیزم نصب آنها در مقابل انبساط و انقباض خط لوله مقاوم است. در لوله های پلیکا نیز گرم و سرد شدن لوله و بالطبع آن انبساط و انقباض لوله باعث خارج شدن محل اتصالات از آب بندی می شود.لوله های پوش فیت در مقابل آتش سوزی تا حد بالای مقاوم تر از لوله های پلیکا است.لوله ها و ارینگ های آب بندی پوش فیت قدرت تحمل سیالات با PH 2 الی 12 را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>