اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آهک


ملات های بنایی، گچ بری ها و گچ کاری ها

آهک به عنوان ترکیب اصلی در ملات های بنایی برای قرن هاست که بکار می رود. این کاربرد مهم هم در کاربردهای امروزی هم قدیمی به چشم می خورد. ملات های ساخته شد ه با آهک و سیمان قابلیت کاری بالایی همراه با قدرت فشاری و نفوذپذیری اندک در مقابل آب دارند. آهک یک جزء اصلی در گچ بری های داخلی و خارجی و گچ کاری ها است. استحکام، دوام و قابلیت کاری این پرداخت ها را افزایش می دهد. همه این کاربردهای آهکی به وسیله کاربردهای ASTM و استانداردهای مربوطه حمایت می شوند.

آهک آب خورده برای کاربردهای بنایی

آهک هیدراته یا آب خورده نوع S یک محصول با خلوص بالا و سفید و مرغوب است. ملات و یک محصول صرفاً آمریکایی با شرایط سختی بیشتر جهت کار بنایی است.

عملکرد در کاربردهای بنایی مدرن

تحقیقات عملکرد ملات های آهک - سیمان را با عملکرد ملات های سیمان بنایی مقایسه می کند. که از سنگ آهک و سایر افزودنی ها به جای آهک آب زده استفاده می کند. ملات های سیمان - آهک اتصال و چسبندگی و قدرت برشی بالاتری داشته و همچنین نشتی آب کمتری را نشان می دهد.

عملکرد در کاربردهای بنایی تاریخی

بخش اعظم بنایی تولید شده قبل از ابتدای قرن بیستم از ملات شن - آهک استفاده می نمود. الاستیسیته ملات های محتوای آهک بالا امکان انبساط و انقباض دیوارهای بنایی تاریخی را بدون وارد آمدن خسارت بر واحدهای بنایی فراهم می کند.

سایر کاربرد های آهک در ساختمان سازی

آماده سازی سایت - آهک می تواند برای خشک کردن سایت های مربوط بکار رود. آهک می تواند با خاکهای رس در خاک واکنش داده تا مبنایی پایدارتر را برای ساختمان سازی فراهم کرد.بتن هوازده اتوکلا و - آهک همچنین در تولید محصولات بتنی سلولی سبک وزن، مانند بتن هواخورده اتوکلاوی بکار می رود که می تواند به صورت بلوک یا واحدهای بنایی عظیم یا سنگ های عایق شکل بگیرد.

سایر محصولات بتنی - آهک هیدراته می تواند به مخلوط بتن در ساخت بلوک و سایر محصولات بتنی اضافه شود تا محصول متراکم تر و مقاوم در برابر آب تو لید نماید. با اضافه کردن پلاستیسیته بیشتر، مخلوط، آهک همچنین محصولات بتنی را با لبه های دقیق تر ساخته، انعکاس را بهبود داده و باعث کاهش زیان از طریق شکستگی می شود.

آجر سیلیکات کلسیم

آجر سیلیکات کلسیم در ساختما ن سازی و بنایی استاندارد مانند آجر رسی بکار می رود. ماسه با آهک کلسیم بالا در حالت مرطوب مخلوط شده و سپس به صورت آجر قالبگیری شده و اتوکلاو می شود. آهک با سیلیس واکنش داده و سیلیکا ت های هیدر اته کلسیم پیچید ه ای را شکل می دهد که آجر را به هم متصل نموده و پایداری ابعادی بالایی را فراهم می کند. آهک جهت ا یجاد بلوک آهک - ماسه تو خالی و ساخت لوله نیز بکار می رود.

مواد عایق

برخی مواد عایق، که به صورت یونیت های قالبگیری می شوند حاوی سیلیس و آهک هستند. آهک به عنوان عامل پیوند عمل کرده با سیلیس حاضر در مخلوط واکنش داده و سیلیکا ت های کلسیم را شکل می دهد. واکنش سیلیکات - آهک نیز در ساخت عایق بکار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>