اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ژئوسنتتیک

پارچه گونه یا ژئوتکستایل عموماً از مواد ترموپلاستیک مانند پلیپروپیلن یا پلیاستر تشکیل می شوند، ولی می توانند حاوی نایلون و سایر پلیمرها، مواد آلی طبیعی یا فایبرگلاس باشند.توری یا گرید از رشته های فایبرگلاس یا پلیمر پلیپروپیلن و پلیاستر بافته می شود. به علاوه می تواند از ورقه های پلاستیکی برش داده شده و به منظور افزایش مقاومت و مدول سفتی پس تنیده شود. گریدها سوراخ های مستطیلی به اندازه های 2/5 -1 سانتیمتر دارند.

همچنین می توانند به لایه نازکی متصل باشند که در زمان اجرا به قیر اندود سطحی می چسبد، ولی پس از پخش روکش آسفالت گرم ذوب شده و ناپدید می شود. گریدها به شکلی طراحی می شوند که در مقادیر کرنش پایین، مدول بسیار بالایی داشته باشند و پیش از اینکه روکش آسفالتی تحت بار کششی گسیخته شود، نقش مسلح کنندگی آنها وارد عمل می شود.

کامپوزیت متشکل از یک لایه ژئوتکستایل بر روی توری یا گرید است. در کامپوزیت ها، ژئوتکستایل در ابتدا قیر را جذب می کند و چسبندگی کافی کامپوزیت به سطح روسازی موجود را فراهم می سازد، در حالی که شبکه گرید مقاومت زیاد و مدول بالا را تأمین می کند.ژئوسنتتیک ها در سه نوع متفاوت تولید می شوند که شامل موارد زیر است:

  • توری شبکه ای
  • پارچه گونه
  • کامپوزیت
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>