اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

اندود آب بندی بدون مصالح سنگی، یک امولسیون رقیق بدون استفاده از پوشش سنگ دانه ای است.هدف از اجرای اندود آب بندی بدون مصالح سنگی این است که سطح آسفالتی زیرین اندودکاری شود و یا سطح یک روسازی منفذدار عایق بندی شود. همچنین فوگ سیل می تواند به عنوان لایه ای مقدماتی در اندودها استفاده شود.

اندود اجرایی

اندود اجرایی، کاربردی از امولسیون رقیق شده است که معمولاً از همان مصالحی که برای اندود سطحی استفاده می شود. این اندود برای غنی سازی و یا تقویت سطح آسفالت جدید استفاده می شود و مقاومت آن را در مقابل نفوذ رطوبت افزایش داده و یا گسست روسازی در زیر بار ترافیک را کاهش می دهد.

اندود ماسه ای

اندود ماسه ای استفاده از امولسیون قیر بعد از یک پوشش سنگ دانه ماسه ای است. اندود ماسه ای بیشتر بر روی روسازی هایی استفاده می شود که مقداری از مخلوط خود را از دست داده اند و برای تحکیم بافت روسازی و کاهش گسستگی روسازی نیز مناسب است.

اندود آب بندی اسلاری

اندود آب بندی اسلاری، مخلوطی از سنگ دانه های با دانه بندی خاص و امولسیون قیر است. این مخلوط همراه ماشین آلات قیرپاشی بکار می رود. اندود آب بندی اسلاری روسازی موجود را اندودکاری می کند و بدون آنکه با پوشش سنگی موجود ناسازگار باشد، سطح همواری را ایجاد می کند.

اندود آب بندی اسلاری می تواند برای پر کردن ترک های عمیق نیز استفاده شود تا مقاومت لغزشی را افزایش دهد. نمای ظاهری را بهبود و ساییدگی لاستیک ها را کاهش دهد. در صورتی که اندود آب بندی اسلاری با امولسیون قطران زغال سنگ ساخته شود، می تواند روسازی را در محل های پارک خودروها از چکه های نفتی و روغنی خودروها محافظت کند.

کپ سیل

کپ سیل همان اندود آب بندی با مصالح سنگی یک اندازه (چیپ سیل) است که با یک اندود آب بندی اسلاری پوشش داده شده است. کپ سیل، اندود آب بندی بدون پوشش سنگی ایجاد می کند. بیشترین ابعاد مصالح سنگی در یک چیپ سیل که برای اندودهای آب بندی استفاده شده است، ضخامت لایه پوششی آسفالت را تعیین می کند. این اندود آب بندی ممکن است بهترین انتخاب برای جاده هایی با حجم ترافیک بالا باشد.

اندود آب بندی با مصالح سنگی یک اندازه (چیپ سیل)

اندود آب بندی با مصالح سنگی یک اندازه، بکار بردن قیر بعد از یک پوشش سنگ دانه ای است. این اندود آب بندی برای ایجاد یک رویه اولیه یا نگهداری از روسازی موجود ساخته می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>