اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارگاه

تجهیز کارگاه شامل عملیات، اقدامات و تدارکاتی است که باید به صورت موقت برای دوره ی اجرا انجام شود، تا آغاز و انجام دادن عملیات موضوع پیمان طبقق اسناد و مدارک پیمان میسر شود.

ساختمان های پشتیبانی

ساختمان های پشتیبانی به ساختمان هایی گفته می شود که برای پشتیبانی عملیات اجرایی مورد بهره برداری قرار می گیرند. مانند کارگاه های سر پوشیده شامل کارگاه هایی آهنگری (نجاری)، آرماتوربندی، ساخت قطعات پیش ساخته و …

ساختمان های عمومی

ساختمان های عمومی به ساختمان هایی گفته می شود که برای افراد مستقر در کارگاه و سرویس دادن به آنها مورد استفاده قرار می گیرند. مانند دفاتر کار، نمازخانه، غذاخوری، نانوایی و…

محوطه سازی

محوطه سازی شامل خیابان بندی، ایجاد خاک ریز برای کانال های هدایت آب، فضای سبز، زمین های ورزشی، حصارکشی، تامین روشنایی محوطه و …

ورودی کارگاه

منظور از ورودی کارگاه محل یا محل هایی از کارگاه است که در آن آب و برق و گاز و مخابرات مورد نیاز اجرا ی کار از سوی کار فرما تامین و تحویل پیمانکار می شود.

انبار کارگاه

انبار کارگاه محل یا محل هایی از کارگاه است که در آن با توجه به طرح جانمایی تجهیز کارگاه برای نگهداری و حفاظت مصالح و تجهیزات از آنها استفاده می شود.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی، راه هایی هستند که راه های معادن، مصالح، محل عرضه، انبار مواد منفجره و مانند آن را به طور مستقیم یا با واسطه ی راه های دیگر به محل اجرایی عملیات متصل می کنند.

راه انحرافی

راه انحرافی، راهی است که برای تامین تردد وسایل نقلیه عمومی که قبلاً از مسیر موجود انجام می شد اما به علت انجام عملیات موضوع پیمان قطع شده، احداث می شود. منظور از تامین، در شرح ردیف های تجهیز و برچیدن کارگاه فراهم کردن ساختمان ها، تأسیسات و ماشین آلات، روش احداث یا در اختیار گرفتن آنها از امکانات موجود در محل به صورت خرید خدمت یا اجاره و اقدام های مربوط به نگهداری و بهره برداری از آنهاست.

برچیدن کارگاه

برچیدن کارگاه، شامل جمع آوری مصالح، تأسیسات و ساختمان های موقت، خارج کردن مصالح، تجهیزات، ماشین آلات و دیگر تدارکات پیمانکار از کارگاه، تسطح، تعمیر کردن و در صورت لزوم به شکل اول برگرداندن زمین ها و محل های تحویلی کارفرما، طبق نظر کارفرما است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>